.

Beantwoord

Hoe kan ik Mijn Simyo verwijderen?

  • 3 November 2014
  • 3 reacties
  • 1406 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Hoe kan ik een mijn simyo account opheven/verwijderen?
icon

Beste antwoord door Ernst 4 November 2014, 16:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
WgnnnhHoi,

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app gezet. Op die manier kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Een Mijn Simyo account is enkel op te heffen of te verwijderen als het telefoonnummer niet meer bij Simyo gebruikt wordt. Dit gebeurt dan automatisch door onze IT afdeling.
Jij maakt gebruik van een prepaid, dus dat is na 6 maanden geen gebruik of wanneer je je nummer meeneemt naar een andere provider.

Even uit nieuwsgierigheid; waarom zou je Mijn Simyo willen opheffen?
Badge
Het gaat niet om dit nummer, maar om een ander simyo prepaid nummer.

Het is nl zo dat deze van mijn vader is geweest (hij is overleden)) daarna heeft mijn moeder er nog mee rond gelopen maar ze had ook haar eigen mobiel op haar beurt heeft ze hem aan een vriendin gegeven.........dus vandaar..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Wgnnnh,

Als ik het goed begrijp, heeft de vriendin van je moeder de simkaart nu in bezit, toch? Of wordt de simkaart helemaal niet meer gebruikt? :)

Het ding is meer dat je Mijn Simyo echt nodig hebt om geld op te waarderen voor je simkaart, dus echt het account verwijderen is niet mogelijk bij een prepaid account!

Reageer