.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn pincode wijzigen in de app?

  • 3 March 2016
  • 4 reacties
  • 555 Bekeken

Badge
Ik heb met dat wachtwoord ingelogd, maar hij blijft maar zeggen dat het ww niet goed is.
ZO kan ik dus niet de inlogcode veranderen en die weet ik niet meer.
icon

Beste antwoord door Angela 4 March 2016, 09:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jok123,

Oei, dat kan gebeuren! Gelukkig is dit ook op te lossen :)

Voordat je bent ingelogd, zie jij rechts boven in het scherm 'aanpassen' staan. Hier kun je op drukken. Er verschijnt vervolgens een klein kruisje bij jouw account. Hiermee verwijder je het account binnen de Mijn Simyo App. Maak je dus verder geen zorgen, jouw Mijn Simyo account blijft gewoon bestaan.

Nadat je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd, kun je jouw account opnieuw toevoegen in de app. Hij zal jouw wachtwoord weer herkennen en je kunt direct een nieuwe code aanmaken! Het is even een omweg, maar het werkt gelukkig wel op deze manier.

Natuurlijk zijn we aan het kijken hoe we dit gewoon via het instellingen menu kunnen laten verlopen. Dit gaat nu niet zoals het zou moeten.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela, bedankt voor je antwoord. Het is nu opgelost. Thanx!
Ik had exact hetzelfde. De klantenservice gaf me exact deze instructies. Werkte twee dagen goed, nu herkent ie mijn inlogcode niet meer. Hij vraagt dan om het wachtwoord, vul ik hetzelfde wachtwoord in als waarmee ik bij Simyo heb ingelogd herkent ie dat ook niet...rara. Misschien is er een oplossing die het iets langer blijft doen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Andre25,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig dat de App niet meewerkt. Er is inmiddels een nieuwe update van de App live gegaan, versie 3.1.0. Als je deze downloadt heb je de mogelijkheid om je wachtwoord te onthouden.

Zou je dit misschien willen proberen?

Groetjes,
Sean

Reageer