Skip to main content

.

Hi!



Zouden jullie de naam in mijn account kunnen aanpassen naar: Amke Kortleve



Dit kan ik zelf namelijk niet aanpassen en dit is mijn vader zijn naam nog van hij vroeger mijn simkaart had aangevraagd en zijn eigen naam had ingevuld…



Bedankt alvast!



Met vriendelijke groet,



Amke
Hallo, kan het zijn dat hier sprake is van een contractovername omdat je 18 jaar bent geworden? Op welke naam staat je contract?

In dat geval zou je hier eens naar moeten kijken: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303
Hoi Amke,



Ik kan me voorstellen dat je de Prepaid op jouw naam wilt hebben! Om je naam te wijzigen hebben wij een kopie identiteitsbewijs nodig van de nieuwe én oude gebruiker. Dit kan je per e-mail versturen naar klantenservice@simyo.nl. Nadat we jouw mailtje hebben ontvangen, gaan we aan de slag :)



Meer informatie over het wijzigen van je naam vind je op onze website.



Heb je nog vragen? Stel ze gerust!



Groetjes,

Lu

Reageer