Ik heb op mijn samsung galaxy s4 mini de 'Mijn Simyo'-app gedownload. Om een internetbundel aan te passen, wordt er gevraag naar het kopje 'overzicht' te gaan en vanaf daar, voor de 26ste van de maand, je aanpassingen aan de bundel door te voeren. Echter, als ik naar dat kopje 'overzicht' ga, kan ik niks aanpassen. Waar ligt dat aan?
Alvast bedankt voor de hulp,
Jc
Bladzijde 1 / 1
Hoi jcboekestijn,
Deze vraag houdt een beetje verband met de vraag die je in dit topic stelde.
Daarin vertel ik dat het in de toekomst hopelijk mogelijk wordt om via de app je bundels te kunnen wijzigen.
Je kunt dit nu dus enkel doen op de website Mijn Simyo.
De app kun je gebruiken als naslag voor je verbruik, de stand van je huidige bundel, je facturen en dergelijke.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Deze vraag houdt een beetje verband met de vraag die je in dit topic stelde.
Daarin vertel ik dat het in de toekomst hopelijk mogelijk wordt om via de app je bundels te kunnen wijzigen.
Je kunt dit nu dus enkel doen op de website Mijn Simyo.
De app kun je gebruiken als naslag voor je verbruik, de stand van je huidige bundel, je facturen en dergelijke.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.