Hallo,
Ik had 1abonnement bij Simyo en kon via Mijn Simyo mijn facturen bekijken en printen.
Nu heb ik een 2e abonnement genomen. Ik krijg een mail dat er een nieuwe factuur is voor mijn 2e abonnement,
maar kan die niet bekijken omdat het systeem zegt dat tel.nummer en wachtwoord onjuist is.
Een nieuw wachtwoord aangevraagd en gekregen, maar dat helpt ook niet.
Blijkbaar kijkt het systeem naar MIJNSIMYO aan de hand van mijn abonneegegevens en niet aan de hand van hetÂ
ingetoetste telefoonnumer.
Hoe kan ik nu mijn facturen voor allebei de abonnementen beklijken ?
mvg
A.Brink
Bladzijde 1 / 1
Hoi abri wognum,
Als je wilt inloggen op je persoonlijke pagina moet je het volledige 06 nummer invoeren (voorbeeld: 0612345678). Technisch gezien zou je gewoon moeten kunnen inloggen. Mocht het niet lukken, wil je mij dan een privé bericht sturen en het telefoonnummer vermelden waar het om gaat?
Groetjes,
Alex
Als je wilt inloggen op je persoonlijke pagina moet je het volledige 06 nummer invoeren (voorbeeld: 0612345678). Technisch gezien zou je gewoon moeten kunnen inloggen. Mocht het niet lukken, wil je mij dan een privé bericht sturen en het telefoonnummer vermelden waar het om gaat?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.