hallo,
Ik probeer al ruim 1 week mijn adres te wijzigen maar het lukt niet. Kan iemand mij verder helpen
Dank je wel.
Bladzijde 1 / 1
Gewoon inloggen mijn simyo en onder kopje gegevens en instellingen en dan kun je het aanpassen
Welkom op het forum fire,
Als je je adresgegevens wilt wijzigen, moet je, zoals Dennis aangeeft, inloggen op je persoonlijk pagina. Vervolgens kun je via het tabblad 'gegevens en instellingen' je adres gegevens aanpassen.
Groetjes,
Alex
Als je je adresgegevens wilt wijzigen, moet je, zoals Dennis aangeeft, inloggen op je persoonlijk pagina. Vervolgens kun je via het tabblad 'gegevens en instellingen' je adres gegevens aanpassen.
Groetjes,
Alex
Ook ik probeer mijn adres te wijzigen, maar dat lukt niet. Ook niet via Mijn Simyo, want dan sprint het steeds terug naar het oude adres. Hoe moet ik nu mijnj adres wijzigen, via telefoon, e-mail?
Hoi fox,
Op dit moment is niet mogelijk om je adres te wijzigen via je persoonlijke pagina. Hier wordt aan gewerkt. Ik kan je adres gegevens wel voor je wijzigen. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin je nieuwe adres gegevens?
Groetjes,
Alex
Op dit moment is niet mogelijk om je adres te wijzigen via je persoonlijke pagina. Hier wordt aan gewerkt. Ik kan je adres gegevens wel voor je wijzigen. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin je nieuwe adres gegevens?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.