.

Beantwoord

Hoe kan ik inloggen voor meerdere nummers?

  • 5 September 2015
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Klopt het dat ik niet kan inloggen met 1 email-adres voor meerdere nummers ? Mijn 2 kinderen hebben een 06-nummer waarvoor ik de kosten draag en uiteraard wil ik ook graag weten hoe wat en waarom...
icon

Beste antwoord door Ernst 7 September 2015, 12:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Rody46, welkom op het Simyo forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.
Dat is toch waar je je vraag over stelt, Rody46? Alleen op Mijn Simyo log je in met een telefoonnummer in plaats van een mailadres.

Je kunt wel bij meerdere telefoonnummers hetzelfde mailadres opgeven, maar inloggen zal echt gaan per telefoonnummer. Elk Mijn Simyo account is namelijk gekoppeld aan een telefoonnummer.

Heb ik je vraag zo goed begrepen?
Klopt idd Ernst , alleen als ik mijn mailadres invoer springt het telkens op het andere 06 nummer.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rody46,

Waar voer je precies je e-mailadres in? Vraag je bijvoorbeeld een nieuw wachtwoord aan voor Mijn Simyo? Wil je eens proberen om de cookies, browsergeschiedenis en cachegeheugen te verwijderen? Als het niet werkt, dan hoor ik graag van welk apparaat je gebruikmaakt en welke stappen je precies uitvoert :)

Laat je het weten?

Reageer