Skip to main content

.

hallo, mijn zoon heeft al enkele jaren een prepaid aansluiting via Simyo. Ik wil zijn aansluiting ook beheren net als die van mijn andere kinderen via de My Simyo app. Wanneer ik die toe wil voegen herkent de app mijn email adres niet, wat wel gebruikt is om de simkaart te bestellen. Kan dit gecorrigeerd worden, is de aansluiting niet meer actief? Welke gegevens hebben jullie nodig om dit te fixen?

 

groet,

 

Ruud

Hoi RuudvM,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je dit even komt checken, ik help je graag verder!

Wil je mij in een privébericht het nummer van je zoon doorsturen (zodat het niet openbaar op het internet staat)? Dan zal ik direct voor je kijken of de aansluiting nog actief is en of ik je een wachtwoord per mail of sms kan toesturen om hiermee in te loggen.

 

Ik hoor graag van je! :)

 

Groetjes,

Tessanne 


Reageer