Skip to main content
Ik wil nog een account toevoegen aan de app.

Ik las dat je dan op het rondje met een plusje erin moet klikken, ik zie dat echter niet. Moet ik soms eerst uitloggen?

Moet ik soms eerst een Inlogcode voor mijn eigen account instellen? Heb ik dat ooit al ingesteld? Ik kan dat niet terug vinden.
Hoi,



Ja dat plusje staat op het inlog scherm. Je zult dus eerst moeten uitloggen.



Je kunt op de app op 2 manieren inloggen. Met je MijnSimyo wachtwoord, waarmee je ook hier op het forum inlogt dus, en een 5 cijferige code. De code kun je zelf aanmaken in je app.



Je zult wel moeten schakelen tussen de accounts op de standen te willen inzien.



Je eigen account is je account dus waarmee je dus ook op het forum of je MijnSimyo pagina inlogt.
Hoi Maajke,



Welkom op het Simyo forum! :D



Wat vervelend dat het niet lukt om een tweede account toe te voegen aan je app! Raytje heeft helemaal gelijk. Als je uitlogt uit je eigen account, kom je weer terecht in het inlogscherm. Hier zie je het rondje met het plusje staan.



Ik kan helaas niet terugzien of jij op je app al een inlogcode hebt ingesteld. Dat kun je wel zien op je inlogscherm. Moet je voor het inloggen je wachtwoord van Mijn Simyo gebruiken, dan heb je nog geen inlogcode ingesteld. Zie je wel 5 vakjes staan, dan heb je wel ooit een inlogcode ingesteld. Als je deze inlogcode bent vergeten, kun je aangeven dat je wilt inloggen met je Mijn Simyo wachtwoord.



Als je een inlogcode wilt instellen, druk dan als je al bent ingelogd op je profiel. Dit wordt weergegeven voor de letters van je naam. Deze staan in een rondje rechts bovenin je scherm. Hier kun je je inlogcode instellen of aanpassen.



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Samantha



@Raytje, heel erg bedankt voor je goede hulp! 😃

Reageer