Skip to main content
De gehele dag geeft die aan probeer het later nog eens. WW gereset nog steeds geen toegang.

Laatst wel opzegging gedaan maar abonnement loopt nog tot 29-02.



Mvg Jelmer
Hoi Hellmood,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is niet handig! Natuurlijk hoor je gewoon in te kunnen loggen op Mijn Simyo.



Ik kan uit jouw bericht niet helemaal opmaken of het gaat om Mijn Simyo op jouw computer of de Mijn Simyo App. Om deze reden leg ik beide opties aan je uit.



Als je niet via jouw computer kan inloggen, dan raad ik je aan om het eens in een andere browser te proberen. Denk hierbij aan Google Chrome of Firefox. Mocht dit niet de oplossing zijn, probeer dan je cookies eens te verwijderen. Dit wil vaak ook de oplossing zijn.



Kun je niet inloggen in de app? Klik dan rechts bovenaan op 'aanpassen' en verwijder je account. Hierna kun je jouw account opnieuw aanmaken binnen de app. Maak je verder niet druk, je verwijdert hiermee niet je hele Mijn Simyo Account. Dit is alleen het account binnen de app. Je zou na het aanmaken weer moeten kunnen inloggen.



Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela, Het gaat om de app. Maar in mijn browser werkt die wel. Heb in de app de account verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nog steeds dezelfde melding...probeer t later nog eens. Maar voor mij is het goed. Nog 15 dgn dan loopt mijn abo af bij Simyo. Tot die tijd gebruik ik de browser wel. Mvg Jelmer
Hoi Hellmood,



Wat jammer dat je abonnement af loopt bij Simyo 😞. Ga je 'm niet verlengen? Ik heb zojuist je Mijn Simyo account gereset. Hierdoor heb je zojuist weer een nieuw wachtwoord ontvangen per sms. Zou je willen checken of deze wel werkt?



Alvast bedankt!



Groetjes, Tiury

Reageer