Skip to main content
Ik ongeveer 1 maand gelden een simyo abbonement afgesloten wat vanaf vandaag ingaat

Nu word ik gevraagd mijn bankrekening (of beter gezegd die van mijn ouders, want ik ben 15 jaar) te activeren, maar mijn ouders hebben geen activeringscode gekregen
Hi luuk1234, welkom op het Simyo forum :)



In de gegevens van je moeders abonnement (want op haar naam staat het) zie ik dat gisteren een rekeningnummer is geactiveerd.

Ik ga dus aannemen dat jullie de activatiecode gevonden hebben?
dat klopt, bedankt voor de reactie
Hallo,



Ik heb een vraag over de activatie code, ik heb gisteren de code aangevraagd, maar zie nog niets op mijn bankafschrift (ING) ik gaat om 2 prepaidnummer die ik ga omzetten naar sim only.

Op de web site staat wel dat ik de activatie code moet invoeren.



Dank je wel



Martin
Hallo,



Ik heb een vraag over de activatie code, ik heb gisteren de code aangevraagd, maar zie nog niets op mijn bankafschrift (ING) ik gaat om 2 prepaidnummer die ik ga omzetten naar sim only.

Op de web site staat wel dat ik de activatie code moet invoeren.



Dank je wel



Martin




Hoi mhverheul,



Ik zie dat je eerder een vraag in dit topic hebt gesteld. Deze vraag is hier volgens mij een gevolg van 🙂. Ik zie dat je gisteren (4/12) de activatiecode hebt aangevraagd. De 1 cent storting duurt maximaal 2 werkdagen. Het is dus goed mogelijk dat je deze nog niet hebt ontvangen. Uiterlijk morgen zou de activatiecode op de opgegeven bankrekening moeten staan.



Kan je even laten weten of dat inderdaad het geval is?



Groetjes,



Alex

Reageer