Skip to main content
Ik heb geprobeerd mijn bundel te wijzigen voor de maand oktober. Ik werd helaas steeds naar de pagina gestuurd 'oeps we kunnen u niet helpen'

Inmiddels is de 26e al gepasseerd en het is niet gelukt. Kan / wil Simyo daar wat aan doen?
Ik heb geprobeerd mijn bundel te wijzigen voor de maand oktober. Ik werd helaas steeds naar de pagina gestuurd 'oeps we kunnen u niet helpen'

Inmiddels is de 26e al gepasseerd en het is niet gelukt. Kan / wil Simyo daar wat aan doen?




Hoi Aborgt,



Welkom op het forum!

Het wijzigen van je bundel dien je te doen voor de 26ste van de maand de wijzigingen na de 26ste van de maand ga dan in op 1 november. Het is vandaag 1 oktober en helaas is het niet mogelijk om je bundel nog te wijzigen voor 1 oktober. Wanneer je bundel deze maand voor de 26ste van de maand wijzigt dan zal de nieuwe bundel ingaan op 1 november.
Ik heb geprobeerd mijn bundel te wijzigen voor de maand oktober. Ik werd helaas steeds naar de pagina gestuurd 'oeps we kunnen u niet helpen'

Inmiddels is de 26e al gepasseerd en het is niet gelukt. Kan / wil Simyo daar wat aan doen?



Ik begrijp dat dat voor de 26e dient te gebeuren, maar het lukte niet omdat er steeds een foutmelding kwam met de melding: "Oeps we kunnen u niet helpen" . Dit was in de achterliggende maanden niet het geval maar nu wel. En juist de komende maand is een wijziging belangrijk. Dus door een technische storing!
Ik begrijp dat dat voor de 26e dient te gebeuren, maar het lukte niet omdat er steeds een foutmelding kwam met de melding: "Oeps we kunnen u niet helpen" . Dit was in de achterliggende maanden niet het geval maar nu wel. En juist de komende maand is een wijziging belangrijk. Dus door een technische storing!



Hoi abogert,



Dat is heel vervelend om te horen. Wij kunnen die wijziging nu niet meer in orde maken. Mocht zoiets u weer overkomen (hopelijk niet) dan neemt u het beste contact op voor de termijn tot wijzigen verstreken is. Dan kunnen wij u nog helpen om het op tijd in orde te maken. Een technische storing in het bundels wijzigen hebben wij afgelopen maand niet gehad. Wellicht was er dus iets anders aan de hand. Technisch is het helaas onmogelijk om de wijziging nu alsnog in te laten gaan.



Groetjes,

Charlene

Reageer