Skip to main content
In de app staat bij mijn bundel: 100 belminuten, dit klopt, maar dit verbruik wordt nooit bijgewerkt. Op de site kan ik het wel zien, maar dit moet via de app ook kunnen. Er staat altijd 100 tegoed van 100 min/ sms en bundel loopt vandaag af, de hele maand door.

Ik heb de app al verwijderd, opnieuw ingelogd, account opnieuw toegevoegd etc.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Hoi MichelleSch,



Vervelend dat de app niet goed werkt 😞 Welk besturingssysteem met welke versie gebruik je voor de app?

Met deze informatie kunnen we kijken wat de oorzaak is.
Mijn besturingssysteem is IOS 9.3.5
Die versie zou volgens mij moeten werken, ik heb zelf Android dus kan het niet controleren. Wacht even totdat een moderator reageert!
Hoi MichelleSch,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat de Simyo App niet bijgewerkt wordt op je iPhone! Het is heel prettig dat je al een heleboel dingen hebt geprobeerd! Met die informatie ben ik naar de App experts toegelopen, om te vragen hoe het in elkaar steekt. Zij wisten mij te vertellen dat het een kleine bug is, waar ze hard mee aan de slag zijn! Ik wil je ook bedanken voor het doorgeven hiervan 🙂 Hoe meer meldingen, hoe beter. Ik zal het je laten weten zodra het probleem is opgelost, goed?



Als je ondertussen nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag!



@ Franswon, dankjewel voor het meedenken!!



Groetjes,

Jihane
Bedankt beide voor jullie hulp!
Hoi MichelleSch,



Jihane zit tegenover mij en zij zegt 'heel graag gedaan'! Ben blij dat ze je hebben kunnen helpen.



Franswon, je bent een topper.



Groetjes,

Ilias

Reageer