.

Beantwoord

Het nieuwe wachtwoord telt 6 tekens en ik moet het aanpassen naar 10 tekens, klopt dit?

  • 28 March 2015
  • 8 reacties
  • 404 Bekeken

Badge +1
Mogelijk voor de tweede maal dit zelfde bericht, waarvoor dan sorry.
Voor mijn vrouw heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd.
Deze wordt in mijn gegevens bij haar niet geaccepteerd, omdat mijn. 10 tekens vereist zijn
Haar nieuwe wachtwoord telt echter maar 6 tekens.
wat nu?
icon

Beste antwoord door MichD 28 March 2015, 16:24

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
sorry, niet mijn. 10 tekens, maar minimaal 10 tekens
Reputatie 4
Badge +8
Beste cornelis1,

Vervelend dat het niet wilt lukken, met het accepteren van het nieuwe wachtwoord van je vrouw.
Waarschijnlijk voldoet haar wachtwoord, niet aan de gestelde eisen die Simyo voor een wachtwoord heeft.
Via de volgende link, vindt je de eisen die gelden van maart 2015, voor het maken van een nieuw wachtwoord.

Link: www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wachtwoord-eisen-2495

Hopelijk lukt het zo, om een nieuw wachtwoord te maken voor je vrouw, die wel wordt geaccepteerd.
Laat het even weten!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi cornelis1,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.

Jammer dat het nog niet is gelukt. Wat MichD aangeeft klopt 🙂 Als je je wachtwoord wilt veranderen, dan hoort die aan een paar wachtwoordeisen te voldoen.
Het nieuwe wachtwoord wat je van ons ontvangt per e-mail bestaat uit 6 tekens. Als je deze wilt aanpassen, hoort die uit minimaal 10 tekens te bestaan.

Laat je ons weten of het je lukt met de tips? :$

@MichD; bedankt voor je antwoord 🙂 Top!
Badge +1
misschien was ik te onduidelijk.
mijn vrouw kan wel inloggen, maar bij wachtwoord wijzigen onder het kopje MIJN GEGEVENS kunnen wij het gewijzigde wachtwoord niet invoeren, omdat daar minimaal 10 tekens worden vereist, terwijl het door Simyo gemailde nieuwe wachtwoord er maar 6 heeft.
m.a.w. inloggen lukt wel, maar wachtwoord wijzigen in MIJN GEGEVENS dus niet
Badge +1
AH !!
nu snap ik het -eindelijk-
het wachtwoord van 6 tekens hebben wij nu aangepast in een w.w. van 10 tekens!
wij begrepen het eerst niet maar nu is het ons duidelijk en is de vraag beantwoord.
hartelijke groet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Cornelis,

Fijn dat het is opgelost en bedankt voor je terug koppeling.

Zo te horen ga jij vaker je vragen op het forum stellen?
Badge +1
wie weet..
Reputatie 6
Badge +10
Je bent in ieder geval altijd welkom, cornelis1!

Reageer