Skip to main content
krijg mijn rekeningnummer niet aangepast. Zou volgens jullie simpel zijn maar dat is het niet. En ik ben heel handig. HELP.
Login bij mijn simyo.

Ga naar het tabblad "Mijn gegevens".

Klik op "Wijzig rekeningnummer"

Een formulier verschijnt waar je de rekeninggegevens kunt veranderen.

Omdat ik mijn rekeninggegevens niet aan wil passen, kan ik alleen zeggen dat je op betalen moet klikken en vervolgens verdere stappen moet doorlopen.
krijg mijn rekeningnummer niet aangepast. Zou volgens jullie simpel zijn maar dat is het niet. En ik ben heel handig. HELP.



Hoi Moniquel,



Welkom op het forum!

Ik zie dat je in het verleden een activatiecode heeft aangevraagd die niet is gebruikt. Als gevolg hiervan was het niet mogelijk een nieuwe activatiecode aan te vragen. Ik heb de activatiecode verwijderd.



Om een nieuwe activatiecode aan te vragen raad ik je aan in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl.

Wanneer je vervolgens klikt op tabblad 'Mijn Gegevens' kan je je bankrekeningnummer wijzigen. Hier kan je een nieuwe activatiecode aanvragen door middel van het wijzigen van je rekeningnummer.

Binnen 2 dagen ontvang je dan een activatiecode op de door jouw opgegeven rekeningnummer.



@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer