Skip to main content
Hallo, ik kan niet in de app, ik krijg dan de vermelding: "sorry er ging iets mis, probeer het nog eens. "

Ik kan ook niet inloggen in mijn account. Ik probeer jullie te bellen, maar jullie zijn niet te bereiken! Hebben jullie storing?
Ik ook niet, zowel op de app of gewoon inloggen op de pc
Beste mensen...

Een moderator, medewerker van Simyo zal hierop reageren en het topic naar de juiste subcategorie verplaatsen.
Hoi Schnapper & Jtsmit,



Welkom op het forum trouwens Schnapper! :)



Dat kan heel goed kloppen ja! Er zijn momenteel problemen met het inloggen in Mijn Simyo en de Simyo app. We weten jammer genoeg niet wanneer alles weer vlekkeloos werkt.

We kunnen nu niks anders doen dan het eventjes af te wachten. Naar verwachting kun je vanavond of morgenochtend weer inloggen. Excuses voor het ongemak!



Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.



Groetjes,

Lu

Reageer