Skip to main content
Beste meneer/mevrouw



Begin december heb ik mijn bundel aangepast. Echter wou ik dit weer terug zetten naar het oude maar kan nu opeens niet meer mijn internet bundel aanpassen. Naast het kopje ''mobiel internet'' staat. Je hebt nu 500 MB voor € 7,50. Je bent vrij om dit aan te passen. Mijn vraag is hoe kan ik dit aanpassen?



Met vriendelijke groet,



CarlG
Je kan je bundel één keer per maand aanpassen. Als je het begin december al hebt gedaan, dan zit je daar helaas aan vast voor januari. In januari kun je weer je bundels wel weer voor februari aanpassen. Als het eenmaal aangepast is, kun je er niets meer aan veranderen. Je hoeft ook niet te beslissen in het begin van de maand! Je kan tot de 25ste van de maand wijzigingen doorgeven voor de volgende maand!
Hoi CarlG, welkom op het Simyo forum :)



Het klopt helemaal wat Groentjuh aangeeft.



Ik heb echter 1 aanvulling; de wijziging die jij hebt gedaan betreft het stopzetten van je databundel per 31-12, niet het veranderen van bundel.

Hierdoor zul je tot 1 januari moeten wachten voor je weer een wijziging kunt doen, maar het mooie is dat de bundel die je dan kiest meteen in gaat.

Zorg dat je op 1 januari, voordat je je nieuwe bundel gekozen hebt géén internet gebruikt, want dit is dan tegen het buiten bundel tarief.



Groentjuh; dank voor de hulp!

Reageer