.

Beantwoord

Gegevens wijzigen abonnement

  • 31 January 2014
  • 11 reacties
  • 1714 Bekeken

Is het mogelijk om de naam, geboortedatum etc te wijzigen van een bestaand sim only abonnement?
icon

Beste antwoord door Natascha 3 February 2014, 11:26

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 3
Badge +9
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/naam-wijzigen-22379247

Het is niet mogelijk om de tenaamstelling van je aansluiting bij Simyo te wijzigen.

Voor Simyo Sim Only klanten geldt dat zij een contract hebben afgesloten op een bepaalde naam, welke niet gewijzigd mag worden omdat daarmee de geldigheid van het contract komt te vervallen.
Badge +6
Is het mogelijk om de naam, geboortedatum etc te wijzigen van een bestaand sim only abonnement?

Hoi Riekje,

Welkom op het forum!
Zoals Martijn® aangeeft is het niet mogelijk om de tenaamstelling van het abonnement te wijzigen. De reden hiervan is dat Simyo niet aan contractovername doet. Het adres, e-mail adres en het rekeningnummer kunnen worden gewijzigd. De naam de contractant en de geboortedatum van hem/haar kunnen niet worden aangepast.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Naam wijzigen kan dus niet. Ik heb de telefoon overgenomen, betaal de kosten aan simyo. Wat is dan de oplossing? Gewoon op de oude naam laten staan?
Reputatie 2
Badge +6
Naam wijzigen kan dus niet. Ik heb de telefoon overgenomen, betaal de kosten aan simyo. Wat is dan de oplossing? Gewoon op de oude naam laten staan?

Hoi tondev,

Leuk dat je op het forum reageert, welkom :)

Het is inderdaad niet mogelijk om de tenaamstelling te veranderen. Ik zie dat je een prepaid aansluiting hebt. Wil je overstappen naar Sim Only of wil je de prepaid aansluiting behouden?

Wat je sowieso kunt doen is het rekeningnummer aanpassen. Je zult dan moeten inloggen op Mijn Simyo => Mijn Gegevens => Wijzigen Rekeningnummer. Als je hier het rekeningnummer wijzigt, worden de automatische opwaardering vanaf dat moment van jouw rekening gedaan.

Roept dat nog vragen op of heb ik je dat zo duidelijk uitgelegd?
Ja dat schrijf ik ook hierboven dat ik betaal. Dus dat rekeningnummer is al aangepast.
Feitelijk betekent het dus dat een nummer gekoppeld is aan een naam voor het leven, mits je de rekening/abonnement/prepaid opzegt. Lijkt me sterk dat er geen andere regeling is in dit soort zaken. Maar goed, het beste lijkt me een nieuw nummer te nemen.
Reputatie 2
Badge +6
Ja dat schrijf ik ook hierboven dat ik betaal. Dus dat rekeningnummer is al aangepast.
Feitelijk betekent het dus dat een nummer gekoppeld is aan een naam voor het leven, mits je de rekening/abonnement/prepaid opzegt. Lijkt me sterk dat er geen andere regeling is in dit soort zaken. Maar goed, het beste lijkt me een nieuw nummer te nemen.


Hoi tondev,

Ik heb even overlegd met de financiële afdeling. We kunnen bij prepaid wel de tenaamstelling veranderen. We vragen dan van jou een kopie van je bankpas en je ID naar ons te mailen. Je kunt dat sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Voorwaarde is wel dat je het stuurt vanaf het e-mailadres dat bij ons bekend is. We zullen dan je gegevens aanpassen.

Ik zie trouwens ook dat je je rekeningnummer hebt geprobeerd te wijzigen. Dat is niet gelukt. Ik denk dat het oude rekeningnummer nog actief staat. Ik heb daarom je laatste aanvraag verwijderd (die was niet meer geldig). Je kunt op Mijn Simyo => Mijn Gegevens => Wijzigen Rekeningnummer, het rekeningnummer aanpassen.

Zou je willen laten weten wanneer je de e-mail hebt gestuurd, dan kan ik de e-mail voor je opzoeken en doorzetten naar de financiële afdeling.
Alle gegevens staan nu goed in MijnSimyo, behalve de ten naamstelling, dus dat maak ik nog wel in orde.
Badge +8
Hoi tondev,

Ok, goed dat de rest nu goed staat :)
Dus je hebt de email nog niet gestuurd?

Groetjes, Charlene
Jammer dat je je naam niet kan wijzigen. Nu zit ik nog steeds met de naam van mijn ex. Kunnen jullie daar niet wat aan doen.?
Badge +6
Hoi Linda73, welkom op het forum! :)

Helaas is ook dat niet mogelijk nee 😞
Hoi Linda73, welkom op het forum! :)

Helaas is ook dat niet mogelijk nee :(


Ik was hier dus ook naar op zoek (tenaamstelling bij scheiding)..Ergens beetje belachelijk dat je dit niet kan aanpassen. Bij alle instanties kan dit gewoon alleen bij jullie niet...erg vreemd?!

Reageer