Skip to main content
De browsers Google Chrome en Mozilla Firefox worden niet ondersteund door Simyo, heb ik de indruk. Het is niet mogelijk naar beneden te scrollen wanneer ik ben ingelogd. Kan dit opgelost worden?
Ik gebruik ook Google Chrome en heb daar geen last van. Misschien even in/uitzoomen? Dit doe je door je Ctrl knop ingedrukt te houden en je muiswiel / of pijltjes omhoog / laag te gebruiken.
Bedankt voor de snelle reactie. Ik moet dan uitzoomen tot 50% om deze hele bladzijde te kunnen zien. Er zit geen schuifbalk aan de rechterkant.
Welk besturingssysteem gebruik je op je pc / laptop?
Windows 10, maar bij Windows 7 was dat ook het geval.
Ligt toch aan een instelling aan jouw kant aangezien ik het niet heb. Wel laatste versies van beide browsers? Beeld instellingen niet te groot ingesteld?
Oké, bedank voor de tip.
Hoi Ab T,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit hier aangeeft! Zo te zien heeft Raytje jou goed op weg kunnen helpen.



Aangezien ik niet zo thuis ben wat betreft de instellingen van mijn browser, heb ik mijn collega Tiury even om raad gevraagd 😉 Hij heeft het voor de zekerheid ook getest en ook hij heeft geen last van dit probleem. Het antwoord wat Raytje geeft is in onze ogen de oplossing. Heb je de instellingen van jouw beeldscherm al bekeken en heeft dit het probleem verholpen?



Houd je ons op de hoogte?



@Raytje, bedankt voor je duidelijke uitleg :D



Voor het overzicht heb ik dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo en Mijn Simyo app'.



Groetjes,

Angela
Met dank voor de belangstelling en de oplossing.

Groetjes,

Ab T.
Hoi Ab T,



Goed om te horen dat het de oplossing was! Als je nog verdere vragen hebt, zien we je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer