.

Beantwoord

Geen nummervermelding, graag. Kan ik gegevens wissen van Mijn Simyo?

  • 9 January 2014
  • 3 reacties
  • 1242 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Volgens een andere topic las ik dat ik mijn nummervermelding kon wijzigen via Mijn simyo. Ik wil mijn nummervermelding en adresgegevens helemaal verwijderen, maar dat is niet gelukt. Ik heb geprobeerd om de vakjes leeg te zetten zoals het in het uitleg stond, maar zonder succes. Wat kan ik hiervoor doen? Ik vind het heel vervelend om mijn privé-gegevens op Google te zien staan.

Met vriendelijke groet,
Kynoapea
icon

Beste antwoord door Charlene 10 January 2014, 09:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Beste Simyo,

Volgens een andere topic las ik dat ik mijn nummervermelding kon wijzigen via Mijn simyo. Ik wil mijn nummervermelding en adresgegevens helemaal verwijderen, maar dat is niet gelukt. Ik heb geprobeerd om de vakjes leeg te zetten zoals het in het uitleg stond, maar zonder succes. Wat kan ik hiervoor doen? Ik vind het heel vervelend om mijn privé-gegevens op Google te zien staan.

Met vriendelijke groet,
Kynoapea


Hoi Kynoapea,

Welkom op het forum:)
Mijn Simyo is een beschermde internetomgeving. Daar kun jij alleen in met je 06nummer en wachtwoord. Je kunt je gegevens daar niet verwijderen. Het is namelijk gekoppeld aan ons systeem en die gegevens zouden dan overal gewist zijn. Dat gaat dus niet.
Maar je hoeft je geen zorgen te maken dat iemand je googlet, en al die informatie ziet. Dat is niet toegankelijk voor Google. Daar kan jij alleen bij.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo Charlene,

Eigenlijk had ik het over de gegevens die vermeld staan op detelefoongids.nl, daar sta ik wel op vermeld als bedrijf geloof ik. Ik heb een beetje rond gezocht en vond dat ik de informatie via mijn eigen provider moest regelen maar dit is misschien de verkeerde methode geweest. Heeft iemand een suggestie?

Groet, Abigail
Reputatie 5
Badge +11
Hoi kynoapea,

In je gegevens zie ik dat je op 9 januari op Mijn Simyo de vermeldingen in de aan hebt gezet. Wij hebben deze nu weer voor je uitgezet.
Je nummer komt in ieder geval niet in de volgende telefoongids, is niet via 1888 te krijgen en staat binnenkort ook niet in de elektronische telefoongids.

Er kunnen natuurlijk wel websites zijn die je gegevens al eens gekopieerd hebben, daar hebben we helaas geen invloed op 😞

Reageer