Skip to main content

.

Dag,

Op 18 mei heb ik telefonisch mijn internetbundel van 1 GB naar 200 MB verlaagd. Via Mijn Simyo had ik deze mogelijkheid nl. niet, omdat ik ook mijn bundel naar beneden had aangepast, dus vandaar dat ik het telefonisch had geregeld. Er werd mij verteld dat deze wijziging van de internetbundel (naar 200 MB) per 1 juni jl. in zou gaan.

Tot mijn verbazing zie ik nu dat ik helemaal geen internetbundel meer heb...... !!! Er staat op Mijn Simyo "Internetbundel 0 MB resterend t/m 30-06-2012", terwijl ik deze maand nog geen internet heb verbruikt..... Hoe zit dit??

Kunnen jullie dit z.s.m. corrigeren? Ik wil nl. niet tot 1 juli wachten voordat ik weer een internetbundel heb. Ik wil dus graag een 200 MB internetbundel per direct. Graag een spoedige reactie.

Alvast dank.

gr Mir.
Waarom reageert simyo nu niet op dit bericht?? Ik zie dat ik nu opeens per 1juli een 200 mb bundel heb, maar ik wil daar dus niet tot 1 juli op wachten....! Moet ik het nog 2 weken zonder internet doen...., baal, baal......
Beste Mir,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Volgens ons systeem heb je op dit moment nog de internetbundel van 1Gb. Het klopt dat je op 18 mei contact hebt opgenomen met ons, een collega heeft toen aangegeven dat je nog gebruik kunt maken van de internetbundel van 1 GB tot 1 juli omdat het niet mogelijk was de wijziging per 1 juni door te voeren. De betreffende collega heeft toen het verschil in de kosten tussen de internetbundel van 1Gb en de Basis internetbundel gecrediteerd, dit zul je terug kunnen zien op de eerstvolgende factuur. Je hebt voor de maand juni dus de bundel van 1GB ontvangen voor de prijs van de Basis internetbundel. Uit ons systeem kunnen we opmaken dat je echter nog geen gebruik hebt gemaakt van internet op de mobiel via het Simyo netwerk. Je kunt op basis van deze informatie het gebruik van internet op de mobiel hervatten. Vanaf 1 juli zal de internetbundel van 200 MB worden toegevoegd en zul je het dataverbruik weer in de gaten kunnen houden via de persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha
Bedankt voor de reactie. Dat is mij op 18 mei dus niet goed verteld. Had ik dat geweten...dan had ik nog van die 1 gb bundel gebruik kunnen maken deze maand. Maar als ik op Mijn simyo geen internetbundel zie staan dan ga ik niet het risico lopen om internet te gebruiken zonder bundel en dan een torenhoge rekening riskeren... Dus ik heb mij flink in moeten houden de afgelopen weken...

Ik vind overigens dat jullie slecht bereikbaar zijn. Dagen lang lag jullie telefooncentrale eruit. Dus even snel antwoord op je vraag is er niet bij. Evengoed bedankt voor deze reactie. Gr. Mir

Reageer