.

Beantwoord

Functie 'SMS later versturen'... defect?

  • 31 December 2013
  • 8 reacties
  • 870 Bekeken

Badge +1
Klopt het, dat de functie 'SMS later versturen' momenteel niet werkt?
Ik kan de datum NIET invullen, hij pakt maar 2 tekens en daarna niets meer.
Graag opheldering!
icon

Beste antwoord door MartijnR 31 December 2013, 18:21

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Het werkt wel, maar je kunt de datum niet op vandaag zetten. Ik weet niet waarom, maar 01-01-2014 werk wel.
Je moet de kalender even naar januari verzetten, en dan 01 kiezen.

Lukt het nu?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het handmatig invoeren van de datum werk niet. Ik kan geen datum invoeren, met Firefox.
Het weghalen van de datum werkt ook niet.
De kalender gaat onderaan buiten mijn scherm, en verschuif ik mijn venster ik de kalender weg. Selecteer ik de kalender weer, dan staat ie weer buiten het scherm hahaha 🙂
Badge +1
Dank! Ja, nu lukt het wel... Ik had ook niet in de gaten, dat er verschillende invulvakjes zijn, dat is bijna niet te zien.
Dus ik zat alles in het eerste vakje in te vullen... tja, daar kunnen inderdaad maar twee tekens staan.
Overigens een handig stukje gereedschap, want nu heb ik even rustig de tijd om wat SMS-jes om even ná middernacht te laten versturen...
Reputatie 7
Badge +9
Ik stuur ze al jaren 1 voor 12... Dan staan ze op de factuur van december, waar ik al weet hoeveel ik ongeveer overhoud aan minuten/smsjes. Doordat velen SMSjes sturen, komt hij toch pas nu 12 uur aan.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Unit13, welkom op het forum en gelukkig nieuwjaar!

Wat goed dat je er met de hulp van Martijn® uitgekomen bent :)

Martijn®; dank voor het helpen!
Groentjuh; dank voor de tip
Reputatie 3
Badge +9
Graag gedaan Ernst, maaru heb je de errors ook gelezen?
Het loopt nu niet echt lekker en het is door de kleuren ook bijna niet te zien....werk aan de winkel haha 😛
Badge +8
Graag gedaan Ernst, maaru heb je de errors ook gelezen?
Het loopt nu niet echt lekker en het is door de kleuren ook bijna niet te zien....werk aan de winkel haha :p


Hoi Martijn®,

Je voelt hem al aankomen: op welk apparaat, op welke browser? Website-gerelateerde moeilijkheden hebben altijd deze twee antwoorden nodig. Dan kan ik er naar laten kijken, zodat het weer een handige functie wordt. :)

Groetjes, Charlene
Bij mij werkt SMS versturen op een later moment (via de Simyo-website) toch echt niet. Ik heb gisteren de datum van vandaag ingevoerd en als tijd 08:00 uur. Vanmorgen kreeg ik geen SMS (verstuurd naar mijn tweede 06 nummer).
Gisteren heb ik eerst een SMS direct verstuurd via de website en die kwam wel meteen binnen. Bij mijn verbruik staat dat ik twee SMS-jes verstuurd heb, maar die tweede heb ik vanmorgen dus niet ontvangen, maar wel betaald.
Naar mijn idee werkt de functie SMS versturen op een later moment niet. Vorig jaar heb ik 't ook al een keer tevergeefs geprobeerd.

(De SMS-jes zijn verstuurd vanaf mijn laptop met Windows 7 en Google Chrome als browser.)
Reputatie 2
Badge +6
Bij mij werkt SMS versturen op een later moment (via de Simyo-website) toch echt niet. Ik heb gisteren de datum van vandaag ingevoerd en als tijd 08:00 uur. Vanmorgen kreeg ik geen SMS (verstuurd naar mijn tweede 06 nummer).
Gisteren heb ik eerst een SMS direct verstuurd via de website en die kwam wel meteen binnen. Bij mijn verbruik staat dat ik twee SMS-jes verstuurd heb, maar die tweede heb ik vanmorgen dus niet ontvangen, maar wel betaald.
Naar mijn idee werkt de functie SMS versturen op een later moment niet. Vorig jaar heb ik 't ook al een keer tevergeefs geprobeerd.

(De SMS-jes zijn verstuurd vanaf mijn laptop met Windows 7 en Google Chrome als browser.)


Hoi Agapios,

Welkom op het forum.

Het is wel vreemd dat het niet bij je werkt. Ik heb de functie net getest en ik kreeg na 5 minuten gewoon een sms'je binnen. Als ik naar je verbruik kijk, zie ik dat je op 26-02-2014 2 sms'jes hebt verstuurd via de website. Kan het zijn dat je je in de datum hebt vergist? Het ziet er vanuit hier dus wel uit dat het werkt.

Zou je anders nog een keer de functie willen gebruiken, maar dan naar een ander telefoonnummer willen sturen? Ik ben benieuwd of dat wel lukt, zou je dat willen laten weten?

Reageer