.

Beantwoord

Foutmelding bij invoeren nieuw nummer in adresboek


Als ik een nieuw nummer in het adreboek op de website wil invoeren, verschijnt  de nelding -het ingevoerde nummer is onjuist.-
icon

Beste antwoord door Natascha 26 July 2013, 14:59

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Gaat het om een Nederlands nummer?
Gaat het om een Nederlands nummer?


Het is een Nederlands nummer. Zodra ik het eerte cijfer intyp, komt de foutmelding al.
Reputatie 3
Badge +9
En dat is de 0?
En dat is de 0?


Het eerste cijfer is de 0
Reputatie 3
Badge +9
Dan zal de IT afdeling hier even naar moeten kijken. Een simyo medewerker zal dit verder afhandelen.
Dan zal de IT afdeling hier even naar moeten kijken. Een simyo medewerker zal dit verder afhandelen.


Hartelijk bedankt voor je antwoord.
Badge +8
Als ik een nieuw nummer in het adreboek op de website wil invoeren, verschijnt  de nelding -het ingevoerde nummer is onjuist.-

Hoi hwilleboordse,

Welkom op het forum! :)
Welke browser gebruik je?

Groetjes,
Charlene
Als ik een nieuw nummer in het adreboek op de website wil invoeren, verschijnt de nelding -het ingevoerde nummer is onjuist.-

Hoi hwilleboordse,

Welkom op het forum! :)
Welke browser gebruik je?

Groetjes,
Charlene


Hallo Charlene,

Ik gebruik explorer 9 als browser
Badge +6
Hallo Charlene,

Ik gebruik explorer 9 als browser


Hoi Hwilleboordse,

Ik heb het net getest en ik krijg ook de melding. Wanneer er 10 cijfers zijn ingevuld dan komt er een groen vinkje achter het vakje te staan. Kan je kijken of jij dit ook te zien krijgt wanneer je een nummer invult. Ik hoor het graag van je 🙂.
Hallo Charlene,

Ik gebruik explorer 9 als browser


Hoi Hwilleboordse,

Ik heb het net getest en ik krijg ook de melding. Wanneer er 10 cijfers zijn ingevuld dan komt er een groen vinkje achter het vakje te staan. Kan je kijken of jij dit ook te zien krijgt wanneer je een nummer invult. Ik hoor het graag van je 🙂.

 
Hoi Natascha

Het is inderdaad gelukt, na invullen van het gehele nummer verschijnt het groene vinkje..
Mijn probleem is dus opgelost.
Hartelijk bedankt voor je reactie. 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Haha het was dus heel simpel :)
Zo leren we allemaal iedere dag weer bij.
Badge +8
Haha het was dus heel simpel :)
Zo leren we allemaal iedere dag weer bij.


Een dag niet geleerd, een dag niet geleefd 😉

Reageer