Mijn app laadt niet sinds een week
Bladzijde 1 / 1
Ik heb het zelfde probleem sinds ong een week dat ik niet mijn gegevens kan ophalen via de app. Vooral ivm het verbruik vind ik dit vervelend.
Ook bij mij werkt de app al dagen niet..
Ook ik heb al een week dat ik niet via de app naar het overzicht kan erg vervelend kan zo niet mijn verbruik na kijken
Ik kan mijn verbruik niet inzien al de hele week supper vervelend wat is er aan de hand?
Al geprobeerd via je telefoon via internet naar Simyo, en dan bijĀ mijn simyo inloggen?
En heb je Android, dan zou de app Call Meter 3G uitkomst kunnen bieden.
(Eenvoudige) voorkeuren instellen....... via linkertoets.
Deze geeft een duidelijk beeld.
Groet,
Friesian
En heb je Android, dan zou de app Call Meter 3G uitkomst kunnen bieden.
(Eenvoudige) voorkeuren instellen....... via linkertoets.
Deze geeft een duidelijk beeld.
Groet,
Friesian
Mijn app reageert ook al sinds een week of twee niet meer. Erg lastig omdat ik steeds mijn verbruik in de gaten wil houden. Wat is het probleem?
Mijn ervaring met de iPhone is dat het probleem verdwijnt als je de app wist en opnieuw via de app store installeert.
Haha ik heb t zelfde
Hoi iedereen,
Wat vervelend dat de app niet werkt bij jullie 😞 Ik heb afgelopen weekend hetzelfde ervaren en door het uitloggen en vervolgens weer inloggen is dit "probleem" verholpen 🙂 We hebben hier ook een topic voor aangemaakt. Check het topic https://: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/tip-werkt-de-mijn-simyo-app-niet-oplossing-uitloggen-opgelost-22651/.
Volgens de leverancier van de App, is het nu definitief opgelost en is het in/uitloggen niet meer nodig en kun je de App gewoon verversen op de normale manier, waarna hij weer werkt!
Zouden jullie willen checken of dit ook zo is?
Wat vervelend dat de app niet werkt bij jullie 😞 Ik heb afgelopen weekend hetzelfde ervaren en door het uitloggen en vervolgens weer inloggen is dit "probleem" verholpen 🙂 We hebben hier ook een topic voor aangemaakt. Check het topic https://: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/tip-werkt-de-mijn-simyo-app-niet-oplossing-uitloggen-opgelost-22651/.
Volgens de leverancier van de App, is het nu definitief opgelost en is het in/uitloggen niet meer nodig en kun je de App gewoon verversen op de normale manier, waarna hij weer werkt!
Zouden jullie willen checken of dit ook zo is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.