.

Beantwoord

Forum apart inloggen?

  • 22 January 2016
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Badge
Waarom moet ik nadat ik al op Mijn Simyo zit en ik wordt ik blijkbaar automatisch uitgelogd en moet ik me weer aanmelden? Is toch wel zeer irritant!
icon

Beste antwoord door Estelle 23 January 2016, 09:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het omgekeerde is gebeurt ook: vanuit het forum kan ik niet naar Mijn Simyo en moet ik opnieuw inloggen. Het zou inderdaad handig zijn als forum en Mijn Simyo gekoppeld worden.

Oh, en als ik op de forum knop klik om in te loggen, dan krijg ik "Log in op Mijn Simyo". Zou logischer zijn als er "Log in op het Simyo forum" zou staan...
Badge
Ook dat heb ik moeten constateren en ben het volledig met je eens. Waarom zou je nog eens moeten inloggen als je
alleen via je -voor Simyo - bekende inloggegevens op het Forum terecht kan. De enige reden die ik mij kan voorstellen is een vorm van ontmoedigingsbeleid(??).
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Reg,

Dit is vanuit veiligheidsredenen gedaan, het ontgaat mij ook enigszins waarom, maar goed, het is een bewuste keus van Simyo.

@Scotsman, je hebt gelijk, de tekst klopt niet.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Reg., Scotsman en franswon,

@Reg.; Welkom op ons Forum! 🆒

Het klinkt eigenlijk heel vreemd dat je telkens opnieuw moet inloggen. Maar het kan inderdaad niet. Franswon, je geeft aan dat het uit veiligheidsredenen gedaan is. Dat zou kunnen, maar dan vraag ik me ook af waarom...

Ik zal maandag meer info hierover vragen. Als ik het antwoord weet, dan horen jullie van mij 😉.

Groetjes,
Estelle
Badge
Estelle,

ik heb van jou de afrekening gekregen, waarvoor mijn dank. Echter dit laat onverlet, dat ik het zelf ook had moeten kunnen downloaden, zonder hulp. Ik wacht de volgende afrekening af hoe dat zal gaan.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Reg.

Graag gedaan namens Estelle 🙂 We staan graag voor je klaar maar het zou inderdaad ook zonder hulp moeten.

Hou je ons op de hoogte of het de volgende keer wel is gelukt?

Groetjes, Angelica

Reageer