.

Feedback Simyo app



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

106 reacties

Reputatie 1
Badge +1
In mijn geval geeft de app weer dat informatie laatst is geupdate op 31 juli 16.24 uur dus vrij actueel (voor Simyo begrippen 😉.
Badge +8
Ik zag net trouwens ineens na terugkomst van mijn vakantie dat de communicatie inmiddels is aangepast op de Simyo.nl app pagina. Het is momenteel vrijwel geheel duidelijk beschreven en de linkjes naar de Apple App store en Google Play staan ook mooi vermeld en dat Win8 volgt. Is er enig idee wanneer de volgende update (met factuur info e.d.) voor iOS en Android en de lancering van de Win8 app gaan plaatsvinden?
Ik zou overigens wel in de de titel tekst even het onderstaande aanpassen:
"Gratis app voor iOS, Android en Windows 8"

naar iets als:
"Gratis app voor iOS, Android nu verkrijgbaar en binnenkort ook voor Windows 8"


Goeie, Pacorob, ik geef het door..
Wanneer die update komt, is nog niet bekend. Ik denk eerst de windows versie nog en dan kunnen we weer verder. Kleinigheidje maar de datum van de app staat op de 30e. Dus bijgewerkt tot de 30e. De bundels staan gewoon goed.In mijn geval geeft de app weer dat informatie laatst is geupdate op 31 juli 16.24 uur dus vrij actueel (voor Simyo begrippen 😉.

De updates zijn hetzelfde als op Mijn Simyo.
Dus verbruik je niet, dan wordt de datum ook niet bijgewerkt.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +5
Inplaats van 4 dagen elke keer opnieuw inloggen, is de login onthouden ook niet zo handig. Een pincode zoals in bankapps lijken mij beter. 
Wanneer komt die app voor Windows Phone 8 nou eens?
Badge +8
Inplaats van 4 dagen elke keer opnieuw inloggen, is de login onthouden ook niet zo handig. Een pincode zoals in bankapps lijken mij beter. 

Hoi Nielsiejjj92,

Dat vind ik een waardevolle suggestie inderdaad. Ik zal hem doorspelen, wellicht is het een mogelijkheid.
Dankjewel!

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Wanneer komt die app voor Windows Phone 8 nou eens?

Hoi CokeZero,

Wij hebben hem liever sneller dan later op de markt.. Maar het is helaas nog niet zo ver. Even geduld nog dus.
Het spijt me dat ik geen concrete informatie voor je heb. :(

Groetjes, Charlene
Ook ik zit op de windows phone versie te wachten. Even top gear quoten: "How hard can it be".
is die erook  al voor W8 phone?
zo ja waar op te halen?
gr. gert
Badge
Inplaats van 4 dagen elke keer opnieuw inloggen, is de login onthouden ook niet zo handig. Een pincode zoals in bankapps lijken mij beter. Hoi Nielsiejjj92, Dat vind ik een waardevolle suggestie inderdaad. Ik zal hem doorspelen, wellicht is het een mogelijkheid. Dankjewel! Groetjes, Charlene

Jullie moederbedrijf KPN heeft een app die zo werkt. Misschien kunnen jullie daar even bij spieken. Ik vond het idd een handige functie.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi gert vink,

Er is nog geen windows based Simyo app. Momenteel voor Android en iOS.
Reputatie 5
Badge +10
Klopt. De Windows Phone app is er helaas nog niet. Zodra het zover is, laten we het direct weten.

Groetjes,

Alex
Hi, and thanks for the great-looking (iOS) app! It seems the app is only available for users with a Dutch iTunes account - is there any reasons for this? I would love to see the app also downloadable from other iTunes stores (I am from Germany, but do have a Dutch Simyo phone number). Dank je!
Reputatie 7
Badge +9
It should be possible to register with the Dutch iTunes. I live in the UK but was able to create a Dutch iTunes account, allowing me to download the Simyo app.
On the other hand, publishing an app worldwide instead of Netherlands alone is just a checkbox away for the publishers (i.e. Simyo / KPN). Perhaps in the next update?
Reputatie 7
Badge +9
Good idea - hopefully somebody from Simyo who reads this will pass this on to the app developer folks...
Yes, let's hope so (actually the reason I registered here). :eek:
Badge +8
Yes, let's hope so (actually the reason I registered here). :eek:

Hi yourhd,

It's possible to switch the country to NL to download the app. I don't know if it's going to be available for other countries, because it works for the Dutch Simyo accounts. And you can only have a Dutch Simyo account with a Dutch bank account.
There are other Simyo's in other countries with their apps. So it might even be less complicated to have ours exclusively in the Dutch store ;)

Regards,
Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Tot nu toe hebben we al een hoop goede feedback van jullie ontvangen. Bedankt daarvoor. Daarom hebben we een topicgeopend waar we jullie vragen je stem achter te laten. Je kunt dus aangeven wat jij graag terug zou willen zien in de volgende versie van de Simyo app.

Groetjes,

Alex
Geachte Simyo / app dev,

Zoals jullie misschien weten dan wel niet weten kan BB10, de nieuwe Os van Blackberry, ook android apps draaien dmv een Android Player.
Met de aankomende nieuwe versie van BB10.2 krijgt deze player een update naar Android 4.2

Mijn vraag is zouden jullie de Android versie kunnen / willen omzetten naar een .bar file zodat de app ook op BB10 werkt?
Of in ieder geval een poging doen om deze te testen voor BB10. Het liefst zie ik natuurlijk een native oplossing maar in tussentijd
moet het niet al te moeilijk zijn om de app op de nieuwe BB Os te laten werken.
Dan stellen jullie ook nieuwe Blackberry gebruikers enig sinds tevereden in plaats van ons naar de website te verwijzen.

Als voorbeeld heeft bv. nu ook T-Mobile haar app in de appworld staan. Ook dit is helaas een Android port maar hij werk wel.
Denk aub ook om Blackberry gebruikers!

Bij voorbaard dank!
Badge +6
Hoi Big-Opti,

Goed idee! Ik heb je vraag doorgezet naar de betreffende afdeling die over de Mijn Simyo app met de vraag of dit mogelijk is. Wanneer ik een terugkoppeling heb ontvangen, laat ik je dit weten 🙂.
Badge +6
Hoi Big-Opti,

Ik heb de terugkoppeling gekregen dat het op het lijstje van mogelijke verbeterpunten van de App is geplaatst.
Of het daadwerkelijk gaat gebeuren is niet zeker, maar het zal in ieder geval worden besproken als eventuele aanpassing 🙂.
Thx, Kim!   Ik ga duimen 🙂
Lijkt me tijd dat de windows phone app een keer beschikbaar komt. Op de homepage staat nog steeds dat hij deze zomer komt. Beetje kansloos dit.. Gooi hem dan in ieder geval in beta in de store...
Reputatie 5
Badge +11
Hi guidorobben,

Tja, helaas... Hij is er nog steeds niet... Hier staat dat latere versies wél uitkomen voor Windows phone 8

Laten we maar hopen dat die latere versie er snel gaat komen. Als ik er invloed op kon uitoefenen zou ik het doen.
Your session has expired. Te gek voor woorden dat je om de haverklap opnieuw je wachtwoord moet invoeren.
Verder is deze basic app wel te pruimen. Alleen lopen de gegevens wat te vaak en te veel achter.
Bovendien is het lettertype van bijgewerkt tot: te klein uitgevoerd om goed te kunnen lezen op een smartphone