.

Feedback Simyo app



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

106 reacties

Oh, Simyo app is ook niet meer nodig. In de GRD2 update voor Windows Phone zit Data Sense, provider onafhankelijk dus real time info. Dus niet hoeven wachten tot dat je mb tegoed is bijgewerkt. Je kunt dan ook gelijk zien welke apps de meeste mb's vreten.
Is er al iets bekend of dat telkens opnieuw inloggen na 4 dagen eruit gaat?
Ik erger mij daar groen en geel aan. Dit is toch nergens voor nodig. De App geeft alleen maar info, je kunt er niets mee om zeep helpen, dus waarom die interval van 4 dagen?  Maak er dan desnoods 40 dagen van of zo.
De zomer is volgens mij al begonnen en waar blijft dan de app voor de windows 8 phone ???
Zal wel weer doorschuiven naar de herfst
Reputatie 1
Badge +1
De zomer is volgens mij al begonnen en waar blijft dan de app voor de windows 8 phone ???
Zal wel weer doorschuiven naar de herfst


De officiele Simyo app voor Windows Phone lijkt er inderdaad nog niet te zijn in tegenstelling tot die voor Android en iOS.
Je kunt overigens wel een onofficiele app 'simmiestatus' gebruiken die echter wel geld kost (0,99 cent) zie hier.
Badge +6
Hoi,

Er waren wat problemen met de app deze zijn verholpen. De datum voor de windows app is er helaas nog niet.
Het plaatsen van app's in de store voor windows telefoons duurt helaas wat langer dan bij Anroid en IOS toestellen. 😞
Badge +1
E-mail van Simyo: steeds meer klanten vinden antwoord via forum, twitter, e-mail etc. Mijn antwoord: We zien ook dat steeds meer klanten op de Simyo App aan het wachten zijn en reeds een jaartje aan het lijntje gehouden worden toch?😕
Badge +6
E-mail van Simyo: steeds meer klanten vinden antwoord via forum, twitter, e-mail etc. Mijn antwoord: We zien ook dat steeds meer klanten op de Simyo App aan het wachten zijn en reeds een jaartje aan het lijntje gehouden worden toch?😕

Hoi Severijn,

Welkom op het forum!
De klanten die nog wachten op de app zijn de klanten die gebruik maken van een Windows Phone. Klanten met een Anroid of IOS toestel kunnen de app al downloaden.
Badge
Nou. niet helemaal: die klanten die ook nog steeds wachten op de app zijn de klanten die nooit op het forum komen en braaf steeds de website raadplegen, waar nog immer blijmoedig staat:

Voor de zomer komt de langverwachte bla bla....

Heeft de webmaster zijn ontslag gekregen of is hij op een 3 maanden wereldcruise? Ik blijf het zeggen, werk die info op de website nou gewoon goed bij, dat staat wel zo netjes.
Badge +8
Nou. niet helemaal: die klanten die ook nog steeds wachten op de app zijn de klanten die nooit op het forum komen en braaf steeds de website raadplegen, waar nog immer blijmoedig staat:

Voor de zomer komt de langverwachte bla bla....

Heeft de webmaster zijn ontslag gekregen of is hij op een 3 maanden wereldcruise? Ik blijf het zeggen, werk die info op de website nou gewoon goed bij, dat staat wel zo netjes.


Hoi dcl,

Zoals je aan dit topic ziet, is de app wel te gebruiken, maar ook nog in ontwikkeling. Mensen kunnen hun feedback geven en lopen tegen dingen aan. De app is er dus wel, maar nog niet officieel gereleased. Dat noemt men een soft launch. Zouden alle klanten in 1 x de nieuwe app op gaan, en tegen kinderziektes aanlopen, dan kan het nog veel langer duren voor de app vlekkeloos werkt.
Het is dus bewust nog niet groot aangekondigd.
Forumgebruikers hebben wel vaker een primeur. Omdat zij ons ook directe feedback kunnen geven, waar wij dankbaar gebruik van maken. Je bent hier dus altijd welkom met je mening.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
Hoi dcl,

Zoals je aan dit topic ziet, is de app wel te gebruiken, maar ook nog in ontwikkeling. Mensen kunnen hun feedback geven en lopen tegen dingen aan. De app is er dus wel, maar nog niet officieel gereleased. Dat noemt men een soft launch. Zouden alle klanten in 1 x de nieuwe app op gaan, en tegen kinderziektes aanlopen, dan kan het nog veel langer duren voor de app vlekkeloos werkt.
Het is dus bewust nog niet groot aangekondigd.
Forumgebruikers hebben wel vaker een primeur. Omdat zij ons ook directe feedback kunnen geven, waar wij dankbaar gebruik van maken. Je bent hier dus altijd welkom met je mening.

Groetjes,
Charlene


Ik snap dcl zijn reactie en die van jou Charlene, maar het zou dan wel slim zijn om de onderstaande regel op de 'Mijn simyo app' pagina te wijzigen op de website.

"Vóór de zomer zal de langverwachte officiële gratis App voor Mijn Simyo beschikbaar zijn."
De zomer is officieel in het noordelijk halfrond begonnen op 1 juni.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi pacorob,

Ik snap je punt. Heb je wellicht zelf een suggestie wat voor tekst we nu kunnen plaatsen?

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +1
Ik kan niet weten wanneer jullie nieuwe versies uitbrengen van jullie en wanneer daarmee de app naar jullie idee af is en aan het grote publiek bekend mag worden gemaakt.

Ik zou wel de links aanbrengen op de desbetreffende pagina naar de apps in de Apple App store, Google Play en Windows Market.
Ik zou wel nadrukkelijk vermelden dat de huidige versie nog een BETA versie is en dus nog volledig in ontwikkeling is.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je reactie. Het is een lastige keuze, omdat we liever hebben dat klanten de app mondjesmaat gaan downloaden. Ik hou echter scherp in de gaten wanneer we volop over de app kunnen communiceren.
Bedankt voor je reactie. Het is een lastige keuze, omdat we liever hebben dat klanten de app mondjesmaat gaan downloaden. Ik hou echter scherp in de gaten wanneer we volop over de app kunnen communiceren.

Ik wil me best aan melden als test gebruiker voor de Windows Phone 8 app. Ik beschik over een WP8 HTC 8x telefoon met de laatste GDR2 update
Badge +6
Ik wil me best aan melden als test gebruiker voor de Windows Phone 8 app. Ik beschik over een WP8 HTC 8x telefoon met de laatste GDR2 update

Hoi FransSimyoUser,

Welkom op het forum!
Ik heb je naam doorgegeven aan moderator Alex. We zullen je op de hoogte houden.
Leuk dat je de app wilt testen 🙂.
Komt er in de toekomst ook nog de mogelijkheid om je buitenbundel kostenin de app te zien zoals bijvoorbeeld kosten van internet/SMS in het buitenland?
Badge +6
Komt er in de toekomst ook nog de mogelijkheid om je buitenbundel kostenin de app te zien zoals bijvoorbeeld kosten van internet/SMS in het buitenland?

Hoi Bulletdodger,

Bij de volgende versies gaan we geleidelijk nieuwe functies toevoegen, zoals inzicht in je kosten en je verbruiksgeschiedenis. Ons doel is dat je straks ook via de app je eigen bundel instellingen kunt aanpassen.
Ik heb twee devices, een LG Nexus4 en een Nexus7. In de play store zie ik dat de app incompatible is met al mijn devices.
Kan dit te maken hebben met het feit dat ik een Brits play store account heb? En zo ja, waarom is het niet voor Britse gebrukers beschikbaar?
Komt er op korte termijn een mogelijkheid om 2 nummers gelijktijdig bij te houden op de ipad? Wij hebben beiden geen internet op onze telefoons en houden de standen bij middels 1 ipad
Hoe krijg ik de app op andriod werkend? krijg iedere keer communicatie error
Reputatie 3
Badge +9
De rest van communicatie werkt wel, zoals internet, mail etc?
Probeer de Simyo app eens te deinstalleren, telefoon uit en weer aan. Daarna een nieuwe installatie en telefoon weer uit en aan.

Ik hoor wel hoe het is gegaan.
Badge
als je prepay hebt werkt hij niet
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb twee devices, een LG Nexus4 en een Nexus7. In de play store zie ik dat de app incompatible is met al mijn devices.
Kan dit te maken hebben met het feit dat ik een Brits play store account heb? En zo ja, waarom is het niet voor Britse gebrukers beschikbaar?


Hoi PaulB,

De app is inderdaad alleen beschikbaar vanaf de Nederlandse Playstore van Android. Dit geldt overigens ook wanneer je gebruik maakt van een iPhone (iOS). Dat komt omdat de app bedoeld is voor NL gebruikers. Bij iOS kun je van land wisselen. Ik ben echter nog niet tegen gekomen of dit ook mogelijk is bij Android telefoons.

Komt er op korte termijn een mogelijkheid om 2 nummers gelijktijdig bij te houden op de ipad? Wij hebben beiden geen internet op onze telefoons en houden de standen bij middels 1 ipad

Deze mogelijkheid komt er vooralsnog niet. Ik kan dit wel voorleggen. Dan zou het ook mogelijk moeten zijn om meerdere telefoonnummers aan je Mijn Simyo account te koppelen. Ik heb begrepen dat dit technisch gezien erg lastig is.

Hoe krijg ik de app op andriod werkend? krijg iedere keer communicatie error

Welkom op het forum MM28,

Kun je de app wel installeren of kun je alleen niet inloggen? Lukt het wel om op je persoonlijke pagina in te loggen?

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +1
Ik zag net trouwens ineens na terugkomst van mijn vakantie dat de communicatie inmiddels is aangepast op de Simyo.nl app pagina. Het is momenteel vrijwel geheel duidelijk beschreven en de linkjes naar de Apple App store en Google Play staan ook mooi vermeld en dat Win8 volgt. Is er enig idee wanneer de volgende update (met factuur info e.d.) voor iOS en Android en de lancering van de Win8 app gaan plaatsvinden?
Ik zou overigens wel in de de titel tekst even het onderstaande aanpassen:
"Gratis app voor iOS, Android en Windows 8"

naar iets als:
"Gratis app voor iOS, Android nu verkrijgbaar en binnenkort ook voor Windows 8"
Reputatie 3
Badge +9
Kleinigheidje maar de datum van de app staat op de 30e. Dus bijgewerkt tot de 30e. De bundels staan gewoon goed.