.

Feedback Simyo app



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

106 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er is momenteel een storing gaande. 
Misschien moeten de Simyo techneuten wat harder gepord worden. :p;)
Badge
ze zullen nog wel niemand aan gewezen hebben voor de weekend storingen van de app :)
officeel is hij er nog steeds niet
Wanneer kunnen we een widget verwachten? Dat lijkt me toch een van de belangrijkste mogelijkheden bij een beltegoed app...
Wat een mateloos slechte APP, werkt 1 dag (gisteren25/5) en vandaag blijft de app maar zeuren dat mijn 06/wachtwoord niet kloppen en dat terwijl ik via internet met dezelfde combinatie wel gewoon kan inloggen.

Simyo, zorg eerst eens dat iets goed werkt voordat je heel stoer iets op de markt brengt!!

Greetz,
Ron
Badge +6
Hoi Allemaal,

Welkom op het forum Frisky, ... & Ron3772.

De app werkt op dit moment inderdaad niet. We doen onze best om het zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Badge
hier werkt hij weer 🙂
Badge +6
hier werkt hij weer :)

Hoi Kees P,

Ja de app werkt weer. 🙂

Ook zullen we in latere versies de app verder uitbreiden voor Simyo prepaid.


Ik vind het jammer dat de app vanaf begin af aan niet ook bruikbaar is voor prepaid klanten.
Ook wij willen graag zien hoeveel tegoed er nog beschikbaar is, om niet voor onaangename verassingen komen te staan (beltegoed op als je nodig moet bellen).

Ook zou het praktisch zijn om vanuit de app de volgende knopjes te kunnen gebruiken:

 - activeer "Internet dagbundel"
 - activeer "Internet maandbundel"
 - in-/uitschakelen "Voicemail" 
 - in-/uitschakelen "Internet op je mobiel/MMS"   (vanaf WIFI netwerk)
 - in-/uitschakelen "Bellen in en naar het buitenland"
 - in-/uitschakelen "Bellen informatienummers"


Niet verplicht, maar wel handig:

 - toegang tot het forum vanuit de app. 
   Lekker overzichtelijk en handig vanuit de app. Alles bij elkaar.
Badge
jammer. bij mij werkt de app nog steeds niet :(

Want ik heb een iPhone ;)
Hopelijk komt de app voor de iPhone nu ook binnenkort.
Beste Simyo gebruikers,

De Simyo app voor Android staat live. Binnenkort volgen de iOS en Windows versie. Dit topic kunnen jullie gebruiken om feedback te geven over de app. Deze informatie is voor Simyo erg waardevol en zal worden doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Groetjes,

Alex

Enig idee wanneer de lancering voor ios live gaat?
Beste Simyo gebruikers,

De Simyo app voor Android staat live. Binnenkort volgen de iOS en Windows versie. Dit topic kunnen jullie gebruiken om feedback te geven over de app. Deze informatie is voor Simyo erg waardevol en zal worden doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Groetjes,

Alex

Enig idee wanneer de lancering voor ios live gaat?

En wanneer die van Windows Phone?
Badge
En weten jullie dat de meteorologische zomer al begonnen is? :p De app zou voor de zomer... nou ja gewoon voor 21 juni dan maar?
Badge +6
Hoi allemaal,

De app voor prepaid komt er later zoals moderator Alex aangeeft. Welke functies er in de app zitten is nog niet bekend.
De app is al te downloaden voor Anroid en iPhone klanten te downloaden. Wanneer de app beschikbaar is voor window phone is nog niet bekend.
Reputatie 7
Badge +9
Nou, heb de app voor iphone gedownload. Functionaliteit erg miniem (nog).
Op de iPad werkt de app niet maar crasht.
De Bundels app geeft een stuk meer info, verlangt geen inlog elke keer en alle drie mijn Simyo accounts zijn in die ene app ondergebracht. Werkt bovendien wel op de iPad.
de Leon is dus niet om......nog. :p
Reputatie 1
Badge +2
Bedankt voor de iPhone app. Mijn account werkt. Maar die van mijn vrouw gaat fout. Op de website staat het internet verbruik goed, maar de app geeft bij haar -527,0 MB aan.
Momenteel al meer bekend over de Windows Phone app?
Badge
Ook ik heb deze app vannochtend geinstaleerd....Werkt perfect !!
Alleen vlak daarvoor had ik mijn tegoed bekeken wat ik nog aan internet mb's had....Nadat ik 2x ingelogd had met mijn mobiel, was ik gelijk 7 mb kwijt...En neem van mij aan in die tussen tijd heb ik werkelijk niets gedaan.....Trouwens mijn internet verbruik bestaat alleen maar uit whatsapp. Je snapt dat ik voortaan gewoon inlog vanaf mijn pc....Een leuke app, alleen het vreet mb's
Badge
heb je er aangdacht dat de weergave niet live is maar wat achter loopt
let op tot waneer hij is bijgewerkt 
dit is trouwens op internet niet anders
Reputatie 3
Badge +9
Het verbruik van de Simyo app is slechts enkele kb's. Ik heb dit net 2x getest.
c.a. 5kb per keer.
Reputatie 7
Badge +9
. Je snapt dat ik voortaan gewoon inlog vanaf mijn pc....Een leuke app, alleen het vreet mb's

....denk ook dat het niet aan de app ligt. Hier 'vreet' 'ie amper wat.🆒
Reputatie 1
Badge +1
Voor mij is het ook een top prio dat opnieuw inloggen na 4 dagen er ASAP uit moet. Inlogdata gewoon op telefoon opslaan en niet telkens opnieuw.
Ik gebruikte voorheen de onofficiele iPhone versies van Sinopia & co en dat werkte heerlijk. Nu overigens de app draaiende op een Samsung (Google) Nexus i9250 met Android 4.2.1 (Cyanogenmod) Dit is te irritant. Voor de rest zou het fijn zijn als de bel/sms status actueel is. Veelal is de info van 1,5-2 dagen geleden (laatst bijgewerkt) terwijl ik naar mijn idee toch echt tussentijds heb gebeld/sms.

Ik zou overigens op jullie site alvast de linkjes delen naar de iOS app en de Android app zodat die gebruikers niet langer blijven vragen naar de lancering van de app (als ze al niet zelf de moeite hebben genomen te zoeken in de app store/google play store).

https://itunes.apple.com/nl/app/id650762907?mt=8
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo
Badge
Bij de eerste keer de app in gebruik nemen werd mijn naam/wachtwoord gewijzigd, zo vaak dat ik ging twijfelen aan mijn wachtwoord... even op pc geprobeerd, ingelogd -werkte- en weer uitgelogd, daarna de app daar werd toen ook mijn ww geaccepteerd.

Nu is mijn sessie verlopen en weer foutmelding op mijn wachtwoord! Op pc ingelogd en weer uitgelogd en dan accepteert de telefoon het ook weer... is dat een bug? Heb overigens de iPhone app. Het zou wel erg onhandig zijn als ik de app iedere keer via een pc aan de praat moet hebben, want die app wil ik nou juist voor als ik geen pc ter beschikking heb.
Heb ook de app gedownload voor iphone.
Kom er met mijn eigen nummer niet in. Geeft aan dat iets niet klopt, nummer en wachtwoord combinatie, terwijl dit wel goed is. Met nummer van een kennis geprobeerd, doet hij het wel. Hebben meerderen dit probleem?
Reputatie 7
Badge +9
 
Op de iPad werkt de app niet maar crasht.
:p


Okay, opgelost Alex;)
Badge
Heb ook de app gedownload voor iphone. Kom er met mijn eigen nummer niet in. Geeft aan dat iets niet klopt, nummer en wachtwoord combinatie, terwijl dit wel goed is. Met nummer van een kennis geprobeerd, doet hij het wel. Hebben meerderen dit probleem?

Zie mijn post boven die van jou. Dat verschijnsel heb ik dus ook af en toe.
Probeer eens op de website aan te loggen, weer uit te loggen, en dan vervolgs de app. Pakt hij het dan wel?

Die foutmeldingen zijn onterecht, dit heb ik nu al regelmatig aan de hand gehad.