.

FAQ: Inloggen op Mijn Simyo

  • 6 December 2011
  • 11 reacties
  • 5353 Bekeken

Badge +3
Mijn Simyo is je persoonlijk pagina op Simyo.nl. Hier kun je je verbruik inzien, instellingen aanpassen of bijvoorbeeld een bundel aanschaffen.

Je kunt inloggen op Mijn Simyo met je Simyo nummer en het wachtwoord dat je bij bestellingen hebt gekozen.

Het inlogscherm vind je op mijn.simyo.nl of onder het tabblad 'Mijn Simyo'.Ben je het wachtwoord vergeten? Kies dan 'wachtwoord vergeten' onder de inlogvelden.

11 reacties

Hartstikke mooi. Ik krijg alleen de meeste keren dat ik inlog error 408.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum GCL,

Kun je aangeven welke internet browser je gebruikt? Ook verneem ik graag van je welke versie dit is. Vervolgens kan ik testen of het hier ook niet werkt.

Groetjes,

Alex
Badge +3
Hartstikke mooi. Ik krijg alleen de meeste keren dat ik inlog error 408.


dat ken ik dan is de sessie nog aangemeld moet je even op log uit drukken...

en dan opnieuw inloggen
Ben overgestapt van Vodafone Prepaid naar Simyo prepaid met nummerbehoud dus had tijdelijk een andere nummer.Gelukkig nu mijn eigen nummer weer alleen heb mij gelijk aangemeld bij mijn simyo met de tijdelijke nummer.Nu wil ik mij inloggen met met eigen nummer en dat lukt natuurlijk niet.Moet het met de tijdelijke nummer doen.Graag wil ik deze veranderen in mijn eigen nummer zodat ik bij het inloggen niet steeds op het briefje moet kijken wat de tijdelijke nummer was.Kan helaas nergens vinden hoe ik deze kan aanpassen.Ook zie ik nergens waar ik mij eventueel opnieuw kan aanmelden.Hebben jullie een oplossing? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum appie69,

Als je telefoonnummer is overgezet, wordt dit ook ingeregeld in je 'Mijn Simyo' omgeving. Je zou dus gewoon moeten kunnen inloggen met je inmiddels overgezette nummer en je wachtwoord. Lukt dit niet dan ontvang ik graag een privé bericht met je Simyo tel. en je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum appie69,

Als je telefoonnummer is overgezet, wordt dit ook ingeregeld in je 'Mijn Simyo' omgeving. Je zou dus gewoon moeten kunnen inloggen met je inmiddels overgezette nummer en je wachtwoord. Lukt dit niet dan ontvang ik graag een privé bericht met je Simyo tel. en je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex


Wel even opnieuw registreren voor het forum maar het is nu goed.
Reputatie 2
Badge +4
Beste 69appie,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha
Ik kan reeds enkele dagen niet inloggen op mijn simyo, is dit probleem bekend?
Beste mensen,

omdat Yiggers zich opgeheven heeft is mijn abonnement automatisch naar jullie over gegaan.
Ik heb inloggegevens gekregen en ontving onlangs een mail met het bericht dat ik de factuur kan bekijken.
Ik kan echter niet inloggen, krijg steeds een errormelding.
Kan dit verholpen worden?

Groeten,

Susan.
Badge +2
Beste Susan,

Graag vernemen wij welke foutmelding je exact krijgt zodat wij je beter van dienst kunnen zijn.

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Ik kan reeds enkele dagen niet inloggen op mijn simyo, is dit probleem bekend?

Als je niet kan inloggen ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt nadat je probeert in te loggen. Kan je de melding hier plaatsen?

Groetjes,

Alex

Reageer