Skip to main content
Goedendag,



Ik kreeg een mail dat ik 1000 MB extra kreeg. Echt een super actie, leuk dat jullie dat doen. Nu kreeg ik een sms en mailtje dat het is toegevoegd. Nu staat op mijn app nog steeds 500 MB ipv 1500. Klopt dit? In het mailtje staat dat ik het op de app kan inzien? Weet iemand dit?
Hetzelfde hier. Erg leuke geste overigen. Zie niet terug deze maand in mn app. Zou 1200 MB moeten zijn ipv 200.
Beide,



Gebruiken jullie nog een oude versie van de app. Het hebben van de nieuwe versie moet dat probleem oplossen. Ook kunnen jullie kijken of het wel zichtbaar is als je op je Mijn Simyo staat via een pc/laptop.



Kunnen jullie dat bevestigen?
Goedendag Raytje,



ik heb nu idd de app geupdate, en nu staat het er inderdaad wel bij, ook op der laptop staat het erbij. Dankjewel voor je snelle antwoord!!

moet nog wel een beetje wennen aan de nieuwe app, vind het wel minder duidelijk.
Hoi Petrah01 en FdR,



Wat leuk dat we jullie Simyaardag kunnen vieren en dat jullie daarom extra MB's hebben gekregen! Zo te zien hebben jullie de gouden tip al van Raytje ontvangen 🙂 en hebben jullie de app geüpdatet.



@Petrah01; jammer dat je app minder overzichtelijk vindt. Wat je nu wel kan is MB's bijkopen indien nodig en het verbruik uit de huidige maand terugzien. Dit zijn opties die klanten graag wilde zien in de app, dus die hebben we nu met de update eindelijk toegevoegd 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje!
Top dat nu opgelost is.



Ja de app ziet er iets anders uit. Simyo heeft getracht de webversie van Mijn Simyo ook in de app het zelfde uiterlijk te geven. Ook kun je nu iets meer met de app, zoals betalen, aanpassen bundels en extra MB's (500) aanschaffen als je een keer niet uit komt.
Ook oude versie geüpdate en idd werkend. Dank voor de oplossing.
Hoi FdR,



Bedankt dat je ons hebt laten weten dat het ook bij jou is opgelost 🙂. Mocht je uiteraard nog verdere vragen hebben, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de extra uitleg Raytje 🙂

Reageer