.

Beantwoord

Emailadres wijzigen

  • 14 August 2012
  • 6 reacties
  • 664 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een nieuwe emailadres maar ik kan het niet wijzigen. Mijn oude emailadres blijft gewoon staan. Ik heb het gewijzigd en bevestigd maar er verandert niks? Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 15 August 2012, 09:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Beste Sief,

Kan je mij in een privé bericht van het juiste email adres voorzien en het telefoonnummer waar het email adres van gewijzigd dient te worden. Wanneer ik het bericht heb ontvangen ga ik je email adres voor je wijzigen.
Hallo.
Ook ik heb problemen met het wijzigen van mijn nieuwe emailadres via mijn simyo.
Kan ik hier ook bij worden geholpen?

Hoor graag,
thks
Blijkbaar is dit een probleem, want ook ik kan het emailadres niet zelf wijzigen.
Graag aanwijzingen hoe ik (en wij) dat zelf kunnen doen.

Groeten,
Frits
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Tomassie2 en frg207,

Het is mogelijk dat het niet helemaal vlekkeloos gaat. We hebben daarom een korte video uitleg gemaakt. Zie onderstaande link:

http://screencast.com/t/prfBlgA1d8H

Kunnen jullie aangeven of het nu wel is gelukt?

Groetjes,

Alex
Ik had hetzelfde probleem en het lijkt nu met deze video erbij te zijn opgelost. Maar dit is voor de gemiddelde Nederlander niet te raden, want het is zeer onlogisch. Misschien is het handiger om die laatste stap onnodig te maken of gewoon een schriftelijke uitleg opdezelfde pagina te plaatsen. Ondertussen ben ik 15 minuten bezig geweest, met iets wat maar een minuutje hoefte te kosten...
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Nien,

Je hebt helemaal gelijk. We gaan dit ook zeker aan passen. Dit is een voorlopige oplossing.

Groetjes,

Alex

Reageer