Skip to main content
ivm wijziging provider moet mijn emailadres aangepast worden

dit werkt niet, springt iedere keer terug naar het oude adres

graag hulp
Hoi etterspetter,



Ah ik zie dat je een oud Lowcall klant bent, daar ervaren we op het moment helaas wat problemen mee met betrekking tot het wijzigen van e-mailadressen.



Graag wil ik daarom het e-mailadres voor je wijzigen 🙂. Om dit voor je te kunnen doen, wil ik je vragen de volgende gegevens aan me door te geven via een privébericht: Naam, voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres dat nu bij ons bekend is, laatste vier cijfers van je rekeningnummer en natuurlijk ook het e-mailadres waarin ik het moet wijzigen 😉.



Ik hoor graag van je 🙂.
Hoi etterspetter,



Ah ik zie dat je een oud Lowcall klant bent, daar ervaren we op het moment helaas wat problemen mee met betrekking tot het wijzigen van e-mailadressen.



Graag wil ik daarom het e-mailadres voor je wijzigen 🙂. Om dit voor je te kunnen doen, wil ik je vragen de volgende gegevens aan me door te geven via een privébericht: Naam, voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres dat nu bij ons bekend is, laatste vier cijfers van je rekeningnummer en natuurlijk ook het e-mailadres waarin ik het moet wijzigen 😉.



Ik hoor graag van je 🙂.





hoe plaats ik een privébericht?
Ga naar het profiel van -Kim en klik Stuur privébericht.
hoe plaats ik een privébericht?Ga naar het profiel van -Kim en klik Stuur privébericht.



Is het gelukt, etterspetter?



Groetjes,

Charlene
Nee het emailadres moet niet gewijzigd worden maar er moet een emailadres bij.



Rob
Hoi sluis04,



Ik zie dat je in dit topic eenzelfde bericht hebt geplaatst en mijn collega Dries daar inmiddels op heeft gereageerd.



Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen eenzelfde bericht maar in één topic te plaatsen 🙂

Reageer