.

Beantwoord

Eerste maand, minder van mijn bundel?

  • 29 October 2013
  • 1 reactie
  • 7618 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

In de eerste maand kreeg ik 385mb omdat het halverwege de maand was, dat snapte ik opzich wel maar vandaag logde ik in op de mijn simyo pagina en stond er dat ik nog 149 mb van de 500 mb over heb. Ik kreeg vandaag ook een mailtje dat ik 75% van mijn bundel gebruikt heb deze maand, heb ik deze maand dan 500mb of 385mb....

Met vriendelijke groet,

Cas 
icon

Beste antwoord door Charlene 30 October 2013, 11:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,

In de eerste maand kreeg ik 385mb omdat het halverwege de maand was, dat snapte ik opzich wel maar vandaag logde ik in op de mijn simyo pagina en stond er dat ik nog 149 mb van de 500 mb over heb. Ik kreeg vandaag ook een mailtje dat ik 75% van mijn bundel gebruikt heb deze maand, heb ik deze maand dan 500mb of 385mb....

Met vriendelijke groet,

Cas 


Hoi Cas,

Welkom op het forum:)
Je bent op 8-10 begonnen met je bundels. Dit is dus je eerste maand. Je hebt deze maand 77 minuten/smsjes gekregen en zo'n 387 MB. Die MB's zijn nu inderdaad op. Als je bij Verbruik op Oktober klikt, kun je je Internet verbruik helemaal uitklappen en zien hoeveel data er wanneer precies verbruikt is. Vanaf 1 november heb je weer 500MB om te gebruiken. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer