.

Beantwoord

een mijn simyo voor meerdere nummers ?

  • 9 February 2014
  • 6 reacties
  • 1335 Bekeken

Bestaat de mogelijkheid meerdere nummers van familieleden binnen een(1) mijn Simyo account te beheren ?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 9 February 2014, 22:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat is (nog) niet mogelijk. Ik heb ook nog geen plannen hierover gehoord, dus ik verwacht het niet op korte termijn.
Reputatie 4
Badge +4
Dat zou wel zeer relaxt zijn. Ook handig voor bedrijven die Simyo Zakelijk(tm)(c)(r) nemen voor hun medewerkers.

Echter moet dan eerst nog gefixt worden dat er uberhaupt een bedrijfsnaam ingevuld kan worden. (83473ste hint)
Badge +8
Dat zou wel zeer relaxt zijn. Ook handig voor bedrijven die Simyo Zakelijk(tm)(c)(r) nemen voor hun medewerkers.

Echter moet dan eerst nog gefixt worden dat er uberhaupt een bedrijfsnaam ingevuld kan worden. (83473ste hint)


Hoi Ahmed_a,

Er is geen Simyo zakelijk, en ook daar zijn op korte termijn geen plannen voor. 😉 Dat past niet bij het low budget profiel dat wij aanbieden. Zakelijk worden er toch meer mogelijkheden verlangd, waarvoor ons systeem te veel aanpassingen zou moeten ondergaan.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Bestaat de mogelijkheid meerdere nummers van familieleden binnen een(1) mijn Simyo account te beheren ?

Hoi eteeselink,

Omdat alle opties van de aansluiting binnen Mijn Simyo worden beheerd, hoort 1 Mijn Simyo omgeving bij 1 aansluiting. Dit is inderdaad nog niet anders in te richten, zoals Groentjuh al aangeeft.
Toch even voor ieder nummer apart inloggen dus.

Groetjes,
Charlene
Bestaat de mogelijkheid meerdere nummers van familieleden binnen een(1) mijn Simyo account te beheren ?

Hoi eteeselink,

Omdat alle opties van de aansluiting binnen Mijn Simyo worden beheerd, hoort 1 Mijn Simyo omgeving bij 1 aansluiting. Dit is inderdaad nog niet anders in te richten, zoals Groentjuh al aangeeft.
Toch even voor ieder nummer apart inloggen dus.

Groetjes,
Charlene
Duidelijk ,dankje
Badge +8
Graag gedaan, hoor 🙂

Reageer