Skip to main content
Ik heb een dag of tien geleden in 'Mijn Simyo' mijn e-mailadres gewijzigd maar vandaag krijg ik toch nog een bericht op mijn oude adres (onderwerp 'Nu nóg sneller en beter online antwoord op al je vragen'). Het lijkt dus of de wijziging niet is doorgekomen maar ik zie wel degelijk mijn nieuwe adres in Mijn Simyo staan. Wat kan er aan de hand zijn?
Hoi BartP,



Uit je gegevens haal ik inderdaad dat je de 17e je e-mailadres hebt gewijzigd. Mijn vermoeden is dan ook dat de e-mailadressen die deze e-mail hebben gekregen voor de 17e zijn 'uitgelezen'.

Als er namelijk zo'n e-mail gestuurd gaat worden, dan worden van te voren alle e-mailadressen uit ons klant informatie systeem geüpload, waarna dit hele bestand vanuit een ander programma gemaild word.



E-mails over je facturen en toekomstige informatiemails zullen naar je nieuwe e-mailadres gaan 🙂

Reageer