Skip to main content

.

Het lukt mij niet om het e-mailadres te wijzigen in mijnSimyo (pre-paid)

Ik log in, zie alles staan, overschrijf het vermelde e-mailadres en herhaal dat in de regel er onder.

Vink nieuwsbrieven aan en bevestig. Geen resultaat.

Wijzigen van WW lukte wel.
Beste RobL,



Welkom op het Simyo forum!

Vanwege een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om persoonlijke gegevens te wijzigen. Wij kunnen dit handmatig voor je doen als je een prive bericht stuurt met het huidige en nieuwe e-mailadres, het telefoonnummer en ter controle het simkaartnummer. Deze vind je op de achterzijde van de Simyo simkaart.



Groetjes,



Manisha
Beste Manisha,

Bedankt voor je bericht. Ik ga een privebericht sturen met de gevraagde info.

Groeten

Rob



Edit....

Ik kan je geen privebericht sturen:Manisha heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.
Hoi RobL,



Je kunt mij ook een bericht sturen.



Groetjes,



Alex

Reageer