Skip to main content
Hallo,

Ik probeer in Mijn Simyo om mijn email adres te wijzigen maar het lukt niet.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Bij mij kan dit onder tabblad Mijn gegevens. Daar kan je allerlei gegevens wijzigen waaronder e-mail adres.



Het lijkt me overigens geen goed idee om je 06 nummer als forumnaam te gebruiken....
Dat schijnt best moeilijk te zijn bij Simyo, probeer al maanden met tussenpozen mijn email te wijzigen, maar na bevestigen van de wijziging komt hij vrolijk terug mat mijn oude email...; zucht.
Ook ik probeer la een tijd mijn mail adres te wijzigen, het oude is niet meer in gebruik. Helaas, geen succes. Krijg geen berichten meer over ontvangen factuur etc., dus die actie staat nu in een agenda. Diepe zucht!!!
Vandaag maar eens gebeld met klantenservice, zij hebben mijn email adres gewijzigd. Wel jammer dat het zo moest.
Hallo,

Ik probeer in Mijn Simyo om mijn email adres te wijzigen maar het lukt niet.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?




Hoi Simyoklant,



Welkom op het forum!

Vervelend dat je e-mail adres niet kon aanpassen. Ik zie in het systeem dat je een paar dagen geleden je e-mail adres hebt gewijzigd. Is het probleem hiermee opgelost? :)



@ Scotman bedankt voor het meedenken.
Vandaag maar eens gebeld met klantenservice, zij hebben mijn email adres gewijzigd. Wel jammer dat het zo moest.



Hoi WillyNN,



Vervelend wanneer het systeem aangeeft dat je e-mail adres is veranderd en dat het eigenlijk niet zo is. Ik zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat het e-mail adres is gewijzigd. Is het probleem hiermee opgelost?
Ook ik probeer la een tijd mijn mail adres te wijzigen, het oude is niet meer in gebruik. Helaas, geen succes. Krijg geen berichten meer over ontvangen factuur etc., dus die actie staat nu in een agenda. Diepe zucht!!!



Hoi Ivda,



Welkom op het forum!

Ik heb je een privé bericht gestuurd zou je daarop willen reageren. 🙂

Reageer