.

Beantwoord

Dongel besteld en login gemaakt, maar kan niet inloggen op mijn.simyo.

  • 26 June 2012
  • 1 reactie
  • 749 Bekeken

Badge
Geachte helpdesk,

Ik maak al enige tijd tot tevredenheid gebruik van Simyo prepaid. Binnenkort heb ik 3G internet nodig op mijn laptop en dacht laat ik Web to Go bestellen.

Ik heb maandagavond 25/06 Web to Go besteld en betaald en een login gemaakt voor mijn.simyo . Tot mijn verrassing kan ik nu 26/06 de dag er na niet inloggen op mijn.simyo met de door mij opgegeven login gegevens.

Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is ?

Bij voorbaat dank.

Groet, GerritH.
icon

Beste antwoord door Alex 29 June 2012, 15:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum GerritH,

Wat voor melding krijg je precies als je probeert in te loggen? Heb je het inlog probleem ook als je een andere web browser gebruikt?

Wellicht dat je in dit topic of https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-63/inloggen-op-mijn-symyo-onmogelijk-2024/#post8767al naar gekeken? je antwoord kan vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer