Skip to main content
Hallo,



Ik vermoed dat ik deze maand eenmalig buiten mijn bundel dreig te raken. Is het mogelijk om eenmalig een aan aantal mb's bij te kopen? Zo niet, wat zijn de kosten per 100 MB als ik de bundel overschrijdt?



Met vriendelijke groet,

Marcel
Hoi MarcelB,



Welkom op het forum :)



Je hebt deze maand erg veel MB's verbruikt. Je bent nog niet door je databundel heen, je hebt nog ongeveer 13 MB over.



Het is niet mogelijk om tussentijds bundels aan te schaffen. Als dit een eenmalige uitschieter is, raad ik je aan om veel gebruik te maken van wifi en goed op je MB verbruik te letten. De kosten voor internetten buiten je bundel is € 0,15 per MB, dat is dus vrij hoog. Je kunt op onze tarievenpagina al onze tarieven nalezen.



Als je vaker door je bundel gaat, zou je ook kunnen overwegen om je bundels aan te passen. Op Mijn Simyo kunnen klanten hun bundels wijzigen. Als je je bundel voor de 25e aanpast, gaat de wijziging in op de 1e van de volgende maand.



Heb ik je vragen zo goed beantwoord?
Hallo,



Ik vermoed dat ik deze maand eenmalig buiten mijn bundel dreig te raken. Is het mogelijk om eenmalig een aan aantal mb's bij te kopen? Zo niet, wat zijn de kosten per 100 MB als ik de bundel overschrijdt?



Met vriendelijke groet,

Marcel





Jazeker, mijn vraag is zo voldoende beantwoord. Jammer dat het niet mogelijk is om eenmalig data tegoed bij te kopen. Normaal gesproken kom ik nooit aan mijn limiet. Jammer dat jullie voor deze ene keer geen uitzondering kunnen maken.



Met vriendelijke groet,

Marcel
Hoi MarcelB,



Als het mogelijk zou zijn, waren Dries en ik de eerste die je dat zouden aanbieden. Ik sta zelf ook te springen om een functie om extra data bij te kopen. Om je dataverbruik toch wat beter in de gaten te houden, hebben we een poosje geleden een aantal tips op een rijtje gezet. Deze tips kun je hier vinden. Als je het dataverbruik beperkt tot Whatsapp en van Facebook vandaan blijft, hoef je niet eens veel buiten je bundel te gaan 🙂



Ik hoop dat je iets met de tips kunt!

Reageer