.

Beantwoord

Deze maand heb ik nog 180 van de 200 min/sms bij mijn nieuwe abonnement, hoe kan dat?

  • 4 September 2014
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

Vandaag is mijn abbonnement (met nummerbehoud) ingegaan bij Simyo. Nu log ik in op mijn simyo en staat er bij mijn overzicht:

Deze maand heb ik nog: 180 van de 200 min/sms. Als ik dan verder kijk bij verbruik deze maand dan staat overal 0.

Ik heb vandaag 1x gebeld om mijn voicemail af te luisteren, dit heeft geen 20 minuten geduurd.

Hoe kan dit?

Groet,
Erwin
icon

Beste antwoord door Scotsman 4 September 2014, 16:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat hier een verklaring te vinden is:
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/na-activatie-simkaart-heb-ik-opeens-minder-be-23376416
Ik denk dat hier een verklaring te vinden is:
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/na-activatie-simkaart-heb-ik-opeens-minder-be-23376416


Aha, inderdaad... Dank je voor de reactie, dat zal het wel zijn. (Had het nog niet kunnen vinden op de site)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Erwin_D, welkom bij Simyo en welkom op het forum!

Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Mijn Simyo. Andere klanten kunnen zo sneller je topic vinden en daarmee geholpen worden ;)

Helemaal super, dat Scotsman je al geholpen heeft. Heel veel dank Scotsman :D

We zien je graag terug op het forum.

Reageer