Skip to main content
Waarom kan ik op mijn ipad op mijnsimyo niet de details van verbruik inzien? Als ik in log met mijn laptop- Windows Vista kan ik wel details zien ook van de lopende periode. Kan iemand mij vertellen wat daar de oorzaak van kan zijn?
Hoi nokke001,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Helaas werkt onze website nog niet helemaal goed op de iPad.



Onze technische afdeling is hard aan het werk om de website ook compatible te maken voor de iPad, tot die tijd wil ik je aanraden om via je laptop de website te bezoeken voor de beste gebruikerservaring.
Helaas werkt onze website nog niet helemaal goed op de iPad.



Onze technische afdeling is hard aan het werk om de website ook compatible te maken voor de iPad, tot die tijd wil ik je aanraden om via je laptop de website te bezoeken voor de beste gebruikerservaring.




Ik wacht met smart. :p
Heb ik ook op mijn ipad. Ik zeg me abolement op. :mad:
Geld dit ook voor een iPhone? Want ik kan bij "mijn verbruik" de geschiedenis ook niet inzien op mijn iPhone!
Mijn android tablet lijkt geen moeite te hebben met de mijn simyo website.
Mijn Android tablet had er ook geen moeite mee, maar de iPad2 en 4 hebben dit wel.
Allen bedankt voor uw reacties. Heb nog een alternatief gevonden in de vorm van de browser Puffin free. Die ondersteunt flash. Alleen die ondersteuning blijft bij de gratis versie slechts 14 dagen werken. Dussss... Ff geduld met de techneuten. Hopelijk lukt ze dat voor kerst 2013????
Bij mij werkt de google chrome browser ook prima met mijn simyo.
Geld dit ook voor een iPhone? Want ik kan bij "mijn verbruik" de geschiedenis ook niet inzien op mijn iPhone!



Hoi Arlette,



Helaas werkt dit niet goed in iOS. Heb het net zelf ook even getest, maar stuit tegen hetzelfde probleem. Met je iPhone werkt het dus ook niet :(



Groetjes,



Alex

Reageer