.

Beantwoord

De Simyo app logt mij steeds uit. Hoe kan dat?

  • 6 August 2019
  • 3 reacties
  • 465 Bekeken

Badge
De app van 'mijn simyo' logt steeds uit. Als ik de app heb afgesloten en later weer open, ben ik uitgelogd, ook al geef ik aan dat ik ingelogd wil blijven. Als ik dan opnieuw inloggen, blijft hij hangen in het inlogscherm. Ik moet dan de 'mijn Simyo'app eerst afsluiten en dan opnieuw opstarten. Pas als ik dan opnieuw inlog, lukt het. Dit is echt verschrikkelijk irritant. Is dit te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Bas 7 August 2019, 13:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi UeS!

Wat vervelend dat je steeds eruit gegooid wordt.

Kun je even je account in de app helemaal verwijderen, opnieuw instellen, een toegangscode aanmaken en daarna "automatisch ingelogd" aanvinken? Dat zou al voldoende moeten zijn!

Groetjes,

Bas
Badge
Ik heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, ingelogd. De eerste keer ging het goed, daarna was het weer mis.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi UeS,

Er zijn nog wat tips om dit te voorkomen. Zou je je account eens willen wissen in Mijn Simyo, dit doe je door rechtsboven te klikken op aanpassen en vervolgens te klikken op het kruisje bij je account. Hierna kun je via de + je account opnieuw toevoegen. Voeg dan een inlogcode toe en klik op ingelogd blijven.

Ook kan het zijn dat je nadat je Mijn Simyo hebt bekeken niet klikt op afsluiten/terug naar het startscherm maar dit doet via de knop om terug te gaan. De app zou dan dus teruggaan naar het inlogscherm waardoor je dus ook uitgelogd bent de volgende keer dat je de app opent.

Ik hoor graag of één van deze tips de oplossing is geweest! 😊

Groetjes,

Kevin

Reageer