.

Beantwoord

De Simyo App. Ik kan niet inloggen


Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik de Simyo app werkend krijg?
Ik heb nl steeds de melding dat ik een verkeerd telefoonnummer of wachtwoord geef, terwijl ik hier toch echt met dezelfde gegevens inlog.

Vr Gr Fre
icon

Beste antwoord door Ernst 4 June 2014, 17:03

Bekijk originele reactie

21 reacties

Badge +8
Hoi Fre,

Dat is vervelend 😞 Je zou inderdaad met hetzelfde 06nummer en wachtwoord moeten kunnen inloggen als op de Mijn Simyo website.
Je bent er zeker van dat je de laatste versie van de app hebt? Kun je eens nagaan of er nog een update voor is? Welke versie van de app voor welk besturingssysteem gebruik je?
Ik hoor het graag van je,

Groetjes, Charlene
Ik heb ook problemen met de app. Het beginscherm. Geeft de hele tijd de melding dat er iets mis gaat. Als ik de pagina opnieuw laad gebeurt er niets.
Hallo, sinds eind vorige week heb ik ook problemen met inloggen op de app. Na invoeren gegevens staat meteen weer het startscherm van de app ervoor, zowel in Android 4.3 als 4.4. De app is bijgewerkt, ik heb wachtwoord is al aangepast zonder cijfers (n.a.v. eerderefeedback hier op het forum), maar niets helpt. Hopelijk kan dit opgelost worden. Heb overigens een prepaid sim en tot vorige week geen problemen ondervonden met inloggen.
Ik kan sinds 2 weken niet meer inloggen op de SymioApp. Wel op de computer. Wat moet ik doen? Het heeft het wel gedaan!
Badge
Hoi Fre,

Dat is vervelend 😞 Je zou inderdaad met hetzelfde 06nummer en wachtwoord moeten kunnen inloggen als op de Mijn Simyo website.
Je bent er zeker van dat je de laatste versie van de app hebt? Kun je eens nagaan of er nog een update voor is? Welke versie van de app voor welk besturingssysteem gebruik je?
Ik hoor het graag van je,

Groetjes, Charlene


Ik heb de nu de app weer verwijderd en er opnieuw opgezet zodat ik zeker weet dat ik de nieuwste versie heb, maar de app doet het niet. Gaat steeds terug naar het startscherm om in te loggen.
Misschien een beetje dom, maar ik heb geen idee welke versie ik van de app heb en welk besturingssysteem... ik heb een Samsung galaxy S2...

Vr Gr Fre
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allemaal,

Navraag leert dat er momenteel voor een groep prepaid gebruikers problemen zijn met de app.
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing. De verwachting (of; hoop) is er dat het morgen opgelost zal zijn.

Excuses voor dit ongemak in ieder geval.
Goedemiddag,

Al enige tijd heb ik problemen met de Simyo-app. Wanneer ik hem open krijg ik regelmatig de melding dat ik moet verversen en ik kan alleen mijn databundel zien, terwijl ik ook belminuten/sms heb. Heeft iemand een tip voor me? Ik heb de app juist geinstalleerd om te voorkomen dat ik buiten mijn bundel ga verbruiken. Ik heb hem onlangs verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het heeft niet mogen helpen.
Maria
Badge +6
Hoi MariaMarleen,

Allereerst, welkom op het forum van Simyo! :)

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om je hiermee te kunnen helpen, heb ik wat meer informatie van je nodig.

Allereerst, welke telefoon heb je? Daarnaast, je geeft aan dat je de app opnieuw hebt geïnstalleerd, ik neem aan dat je dat vanuit de 'app shop' hebt gedaan voor jouw telefoon en dus de nieuwste versie hebt, klopt dat? :)

Uit je bericht begrijp ik tot slot niet helemaal of je helemaal nooit je bel/sms-bundel ziet of soms wel, soms niet?

Ik hoor graag van je! 🙂
Hallo,

Zijn er nog steeds problemen met de App?
Ik heb ook een pre-paid en kan via de normale website met mijn gegevens inloggen in mijn simyo. Maar inloggen na een nieuwe installatie van de Android App (op een Galaxy Note 3) gaat niet lukken (06 nummer of wachtwoord onjuist)..

Gr.
Hoi Kim,

Bedankt voor je reactie. Ik heb een Iphone 4 en heb inderdaad de app vanuit Apple store opnieuw geinstalleerd.  De app geeft alleen mijn databundel aan en heeft sinds maanden mijn belminuten/sms niet getoond. Wanneer ik de app opstart, geeft hij als eerst aan dat mijn bundels nog niet actief zijn, wanneer ik dan wissel in het menu, komt de databundel wel tevoorschijn. Verder dus niks. Hoor je dit vaker?  Groetjes!
Badge +6
Hallo,

Zijn er nog steeds problemen met de App?
Ik heb ook een pre-paid en kan via de normale website met mijn gegevens inloggen in mijn simyo. Maar inloggen na een nieuwe installatie van de Android App (op een Galaxy Note 3) gaat niet lukken (06 nummer of wachtwoord onjuist)..

Gr.


Hoi Ketkew, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat '06-nummer of wachtwoord onjuist' is, nu is dit iets anders dan het issue wat er is.

Weet je 100% zeker dat je het juiste wachtwoord invult dat je ook intypt op Mijn Simyo?

Zou je het alsjeblieft nog eenmaal willen proberen? :)

Ik hoor graag van je!
Badge +6
Hoi Kim,

Bedankt voor je reactie. Ik heb een Iphone 4 en heb inderdaad de app vanuit Apple store opnieuw geinstalleerd.  De app geeft alleen mijn databundel aan en heeft sinds maanden mijn belminuten/sms niet getoond. Wanneer ik de app opstart, geeft hij als eerst aan dat mijn bundels nog niet actief zijn, wanneer ik dan wissel in het menu, komt de databundel wel tevoorschijn. Verder dus niks. Hoor je dit vaker?  Groetjes!


Hoi MariaMarleen,

Dankjewel voor de extra informatie, het is me nu helemaal duidelijk wat er gebeurt 🙂 Het is overigens zeker niet iets wat ik vaker hoor, erg vreemd 😕

Ik ga dit doorzetten naar onze IT afdeling om dit uit te zoeken, zodra ik van hen een terugkoppeling heb, laat ik het je weten!
Badge +2
Ik heb er als gewoon abonnee de laatste tijd problemen. Of ik nu via wifi of 3G verbinding maak maalt niet uit. Hij heeft telkens de melding 'sorry, er ging even iets mis'. Ik heb niks veranderd aan mijn instellingen. Op het forum kan ik ook komen en mijn Simyo op de laptop werkt ook goed.
Ik kan nog steeds niet via mijn simyo app op mijn gegevens
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan nog steeds niet via mijn simyo app op mijn gegevens

Al geprobeerd de app opnieuw te installeren?
Reputatie 7
Badge +9
Na herinstalleren doet de app bij mij het weer. Samsung S4 - Android KitKat
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Binnetie, heb jij ook al geprobeerd om de app opnieuw te installeren?


Hi anjs, bedoel je 'mijn gegevens' zoals je dat ook op Mijn Simyo hebt? Dat is een stukje dat nog niet op de app zit, namelijk.
Badge
Bij mij werkt het ook niet.. het is dus niet alleen een probleem bij prepaid klanten. .. ... nu kan ik niet meer mn verbruik bijhouden. ..
Met zoveel meldingen hier lijkt het ook een breed probleem ...
Badge
Opnieuw installeren heeft geholpen..... is er een nieuwe versie van de android app uitgebracht oid??
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Prosperot,

Er is al een lange tijd geleden een vernieuwde App uitgebracht. Heb je die al zo'n lange tijd niet meer geüpdatet? Misschien dat het daardoor kwam dat je er iets meer moeite had om de App weer aan de praat te krijgen.

Volgens de leverancier van de App is er nu een oplossing, waardoor de klanten helemaal niet meer hoeven in/uit te loggen 🙂 Ik hoor geluiden dat het nu alleen nog nodig is om de App opnieuw te verversen.

Zou je willen checken of dit bij jou ook zo is?
Badge +6
Hoi Kim,

Bedankt voor je reactie. Ik heb een Iphone 4 en heb inderdaad de app vanuit Apple store opnieuw geinstalleerd.  De app geeft alleen mijn databundel aan en heeft sinds maanden mijn belminuten/sms niet getoond. Wanneer ik de app opstart, geeft hij als eerst aan dat mijn bundels nog niet actief zijn, wanneer ik dan wissel in het menu, komt de databundel wel tevoorschijn. Verder dus niks. Hoor je dit vaker?  Groetjes!


Hoi MariaMarleen,

Zou je even uit- en opnieuw willen inloggen op de app? Als het goed is, zie je daarna meteen de status van zowel je bel/sms-bundel als internetbundel :)

Hoor graag van je of dat inderdaad zo is!

Reageer