.

Beantwoord

De nieuwe Simyo app heeft geen verbruikslijntje. Klopt dat?

  • 7 February 2016
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

Badge
Hoe kun je nu zien tot hoever je mag gaan met je MB's? Dit was in de oude app altijd wel mogelijk.
icon

Beste antwoord door Angela 8 February 2016, 18:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Zodra je bent ingelogd staat er toch dat je bijv. nog 400 van de 1000 MB tegoed hebt? Ik weet niet hoe groot je bundel is dus vandaag die fictieve cijfers.
Badge
Ja klopt, het aantal MB's staan er nog wel. Maar in de oude app stond er ook nog een stippel lijntje, hiermee kon je precies zien tot hoever je die dag kon gaan. En kwam daar dus altijd precies juist mee uit aan het einde van de maand. En inderdaad 1GB.
Hoe bedoel je dat je kon zien tot hoever je die dag kon gaan? Je hebt een maandbundel van 1GB. Dus dan geeft de app nooit aan dat je een dag maar tot een bepaalde hoogte kan gaan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hylke,

Goed dat je hier je feedback over geeft 🙂

We willen dat de Mijn Simyo App zoveel mogelijk gelijk is aan de Mijn Simyo pagina zodat je alles makkelijk kunt vinden. Hierbij hebben we geprobeerd om het verbruikslijntje in de cirkel toe te voegen. Hierdoor werd het checken van je verbruik een stuk minder overzichtelijk.

Je kunt uiteraard wel zien hoeveel dagen je nog met je tegoed moet doen bovenaan in de app.

@Raytje, het gaat hier om het kleine stippellijntje wat een verbruiksvoorspelling gaf. Bedankt voor het meedenken hierin :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Hoe kan zo'n klein stippel lijntje het nou on overzichtelijk maken, je ziet het lijntje bijna niet eens.
Maar ja, aan een klager wordt toch niks gedaan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hylke,

De weergave in een rondje is heel anders dan in een grafiek of lijn. Dit maakt het moeilijker om een lijntje toe te voegen en een stuk minder overzichtelijk. Natuurlijk gaan we jouw feedback meenemen. Zoals je hebt kunnen zien, ben je niet de enige die dit punt van feedback heeft doorgegeven. We gaan hier uiteraard over nadenken en bekijken of we dit kunnen terugbrengen. Er zijn altijd nieuwe updates 🙂

Nogmaals bedankt voor je feedback!

Groetjes,
Angela

Reageer