.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]



Toon eerste bericht

161 reacties

Ik mis ook de windows app. Of een leuke aanbieding om mij over te halen tot Android of iOS :D

Simyo is een Sim Only provider, wat voor aanbieding had je in gedachte dan?



Die opmerking is niet al te serieus. Ben tevreden met mijn windows telefoon. Een goede app zou mij blijer maken
Windows App
Wordt de mobile app van windows/microsoft ook nog verbetert?? Deze lag al achter op de bestaande IOS en Android functies.
Wordt de mobile app van windows/microsoft ook nog verbetert?? Deze lag al achter op de bestaande IOS en Android functies.

Lees even terug, het antwoord van Tiury (moderator) staat daar.
Ik gebruik al jaren met plezier een windows systeem en daar hebben jullie nauwelijks aandacht voor. de app is verouderd en je kunt er weinig meer mee dan zien hoeveel je tegoed nog is
Waar blijft de Simyo app voor Microsoft toestellen.
Waarom leest men het topic niet door. Antwoord is al gegeven door Simyo
Badge +3
Microsoft toestellen: Ik heb op Windows 10 Phone op het startscherm een Edge link gemaakt naar Mijn Simyo met onthouden wachtwoord. Alles te zien en makkelijk je abonnement te veranderen. Vanuit Edge kiezen: Deze pagina aan startscherm vastmaken. Misschien nog wel makkelijker en duidelijker dan de app.
Badge
Nog steeds geen voor Windows Phone jammer , had dit een jaar geleden ook al gemeld . Waarschijnlijk zijn en meer met die Android dingen, ben tot heden blij dat ik geen Android toestel heb...Gr.Rein
Reputatie 6
Badge +10
Hoi samen,

Er is voor mijn gevoel al genoeg uitleg geweest in dit topic over het ontbreken van de Windows Phone App vanuit Simyo. Ondanks dat wil ik jullie toch bedanken voor de feedback 🙂.

In dit topic staat de tip al, maar deze kunnen we niet genoeg delen :):
Microsoft toestellen: Ik heb op Windows 10 Phone op het startscherm een Edge link gemaakt naar Mijn Simyo met onthouden wachtwoord. Alles te zien en makkelijk je abonnement te veranderen. Vanuit Edge kiezen: Deze pagina aan startscherm vastmaken. Misschien nog wel makkelijker en duidelijker dan de app.

Bedankt voor het delen, Bert! 🙂

Groetjes, Tiury
Ik snap dat de Windows app erg veel belangstelling heeft, maar ik geloof dat ik mijn vraag een beetje is ondergesneeuwd :8 Kan iemand nog even kijken of mijn verzoekje mogelijk is? Volgens mij zou het voor jullie een kleinigheid moeten zijn en voor mij een enorm gemak 😃
Reputatie 5
Badge +8
Hoi SophiaB,

Het lijkt er inderdaad op dat jouw vraag is bedolven onder alle vragen over de Windows app. Mijn excuses daarvoor. Wij doen altijd ons uiterste best om binnen 24 uur een reactie te geven op het forum.

Jouw vraag om de app internationaal beschikbaar te maken, heb ik inmiddels doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de Mijn Simyo app. Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen, laat ik het je weten.

Groetjes,
Sean
Dank dank 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi SophiaB,

De app zou inmiddels internationaal beschikbaar moeten zijn. Uiteraard zoeken we graag voor je uit waarom het downloaden bij jou niet wil lukken.

Kun je me vertellen welk type telefoon en welke versie van het bijbehorende besturingssysteem je gebruikt? Ik zou ook graag willen weten welke foutmelding je precies krijgt als je de app probeert te downloaden.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sean
Natuurlijk wil ik helpen dit op te lossen :D

Ik heb momenteel een Lenovo tablet, Moto G en Note 4. Deze werken allemaal met de Simyo app, dat weet ik "toevallig" :8

Onderstaande tests zijn met de Note 4.

Als eerste, als ik naar de Google app website ga (dus niet de app store), krijg ik de melding dat al mijn devices incompatible zijn. Dit is natuurlijk niet zo... want ze zijn allemaal compatible.



In Ik kan de app ook niet vinden door direct te zoeken op de Note, hij geeft wel een paar andere apps weer.



Als ik in de app store de app direct open via een link, krijg ik de melding dat de app niet beschikbaar is in mijn land:



Dit is dus op de Note 4, met mijn "main" Google account in Canada, met een Canadese SIM kaart.

Maar............ hier komt het interessante deel van het verhaal 😛 Ook toen ik in Nederland was en mijn Simyo kaartje erin had zitten, kreeg ik deze zelfde melding. Ben intussen weer terug in Canada met weer de Canadese SIM.

Om mijn theorie te testen heb ik daarom een nieuw Google account aangemaakt en daar "Nederland" gekozen. En.......... wat krijg ik nu:



Heb hem geinstalleerd en hij werkt goed...... maar.............. ik zou hem toch liever op mijn "eigen" account willen kunnen installeren 😃
Reputatie 5
Badge +9
Hoi SophiaB,

Bedankt voor je duidelijke uitleg en de screenshots.

Ik heb het doorgenomen met degene die over de Simyo app gaat. Ze gaat kijken hoe het zit met de beschikbaarheid van de Simyo app in Canada. We denken dat we nu weten waar de zere plek zit. Hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat de app ook daar gewoon te downloaden is.

Je hoort nog van ons!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +9
Hoi SophiaB,

Ik heb een instructie voor je waarmee het mogelijk moet zijn om de app in Canada te downloaden:

1. Log in op jouw Google Wallet account om jouw betaalmethoden te managen.
2. Voeg een nieuwe kaart toe, of verander je standaard betaalmethode naar één waarvan het factuuradres in Nederland ligt.
3. Open de Play Store en navigeer door alle beschikbare downloads.
4. Klik om de download te beginnen tot er wordt gezegd: “Accept and Buy” (je hoeft niet te kopen namelijk).
5. Sluit de Play Store en verwijder de data voor de Google Play Store app (Instellingen > Apps > Google Play Store > Clear Data).
6. Open weer de Play Store. Nu zou je in de Play Store van Nederland moeten komen. Dan zou je ‘m moeten kunnen downloaden.

Het zou hiermee moeten lukken om de app te downloaden en te gebruiken. Ik hoop goed nieuws van je te krijgen!! :D

Groetjes,
Caspar
Bedankt voor alle goede zorgen! Ik wilde dat ik beter nieuws had maar......... het is me niet gelukt.

Ik was er trouwens niet helemaal zeker van wat je bedoelde bij stap 3 en 4, welke download had je het precies over?

Ik heb zelf daarom maar een willekeurige app gekocht (met NL-se credit card) en gelijk ook weer gerefund (was een ongelukje hoor, ik kreeg het "Buy Now" en toen was het al gekocht, arme app maker dacht dat-ie een sale had).

Alle andere stappen waren heel duidelijk en ik heb een paar keer clear data gekozen.

Het is niet ZO'N ramp hoor, want ik kan me nu ook behelpen met het nieuwe account dat ik heb aangemaakt, maar de bovenstaande oplossing werkt dus helaas niet.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi SophiaB,

Wat jammer dat de stappen van Caspar niet hebben geholpen 😞! Ik heb het zelf getest, maar ik krijg ook nergens Accept & buy te zien. We gaan kijken naar een andere oplossing! Het is natuurlijk wel handig dat we weten hoe dit moet 😉.

Groetjes, Tiury
Ok 🙂 Als ik iets moet doen om te testen, hoor ik het wel dan 🙂
Reputatie 7
Badge +10
We houden je uiteraard weer op de hoogte, SophiaB. We komen er wel ;)

Groetjes,
Angela
Badge
De app werkte eerst goed op mijn mobiele telefoon. Nu krijg ik als de app start uitsluitend een volledig oranje scherm.
Hoe kan ik de app verwijderen en de app opnieuw installeren?
Is er al een update over de 'balkjes' in de app die de verhouding van het aantal dagen aangeven tegenover je aantal minuten/MB's? Meerdere mensen miste deze simpele grafische indicatie die wel bij de vorige app aanwezig was.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jan57 & MathijsNL,

@Jan57, balen dat je ineens constant een oranje scherm ziet staan! Je kunt apps op een android telefoon verwijderen via de instellingen. Ga naar de app Instellingen en Selecteer Apps of App-beheer. Zoek de Simyo app op en tik op verwijderen. Je kunt de app daarna via de Play Store opnieuw downloaden.

@MathijsNL, dat is een goede vraag! Helaas heb ik hier niet direct een update over. Ik ga voor je navragen wat hier op dit moment over bekend is. Zodra ik meer weet, weet jij het ook :)

Groetjes,
Angela
Vraagje: Hoe voeg ik de 2e en de 3e simkaart/06-nummer toe in de app?

Heb zitten zoeken, maar ik kan het zo 1-2-3 niet terugvinden.
Ik heb hier thuis 3 Simyo prepaid kaarten. Als ik het goed heb begrepen kan ik die in de nieuwe app alledrie toevoegen, zodat ik niet steeds hoef uit en weer in te loggen.

Groet,

Antoine

Reageer