Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

176 reacties

Dat ik moet inloggen met een pincode als ik de Simyo app wil gebruiken, is prima, maar waarom moet ik dat nu iedere keer als ik mijn smartphone wil gebruiken, ook doen. In de instelling van mijn toestel kon ik voorheen aangeven cq instellen of ik wilde vegen, een wachtwoord of een pincode wil gebruiken. Nu is alleen de pincode (van de Simyo app) nog mogelijk. Waarom zijn met de update van deze app ook de instellingsmogelijkheden van mijn smartphone aangepast?
Dat er mensen hebben gevraagd om steeds te moeten inloggen omdat ze accounts delen met hun kinderen is nog geen reden om de app totaal te verknallen voor al die anderen die steeds inloggen alleen maar ontzettend storend vinden. Een toestel is al beveiligd dus daarvoor is dat steeds inloggen niet nodig. Beheerfunctionaliteit oké maar dan wel OPTIONEEL, zodat je het niet hoeft te gebruiken en er dan geen last van hebt. Met bv. een beheerderswachtwoord is zoiets prima te realiseren. Knullig dat Simyo dit niet heeft voorzien en blijkbaar in een ivoren toren een update heeft gemaakt, zonder de functionaliteit te toetsen bij haar gebruikers...
Ik denk dat ik de Simyo app maar ga verwijderen. Zo heb ik er niets aan. ik hoop dat ik dan wel de oorspronkelijke systeem instellingen weer terug krijg.
Reputatie 7
Ik denk dat ik de Simyo app maar ga verwijderen. Zo heb ik er niets aan. ik hoop dat ik dan wel de oorspronkelijke systeem instellingen weer terug krijg.

Simyo is onderzoeken waarom bij sommige mensen de toestelvergrendeling is geactiveerd. Ik had het namelijk niet, heb echter een eigen vergrendeling.
Mijn toestel vergrendeling wordt niet alleen geactiveerd, maar is gewijzigd. In mijn toestelinstelling stond dat ik de vergrendeling met vegen ongedaan kon maken. Nu moet het met dezelfde pincode als de Simyo app. In de toestelinstellingen is de veeg optie niet meer zichtbaar.
Het feit dat je niet meer je verbruik relatief t.o.v. de rest van de maand kan zien (met die lijntjes) was voor mij een reden om de app te uninstallen en de oude versie via apk hierboven terug te halen.
Bij de vorige versie van de Simyo-app kon ik snel mijn verbruik van die maand bekijken.
Helaas heb ik de app geupdate, want ik werd bij het installeren verplicht een beveiliging op mijn telefoon aan te brengen! Nu moet ik voor elk whatsppje e.d. eerst mijn pincode intypen. Vreselijk. En wat een bemoeienis met de beveiliging van mijn eigen telefoon. Dat de simyo-app beveiligd wordt met een wachtwoord of pincode kan ik nog begrijpen, hoewel jammer voor degenen die alleen even wilden weten wat de status van het verbruik was.

Ik ga mijn dochter waarschuwen dat ze deze app beslist niet moet updaten. De oude moet ze voor de zekerheid maar weghalen. Geluk voor haar dat ze de updates niet automatisch laat doen.
Waarom luistert Simyo niet naar z'n klanten. Op deze manier kelderen de consumentencijfers bij de Consumentenbond. Ik ga in ieder geval negatief beoordelen.
Ik herhaal wat anderen hier al vermelden maar dit:

Waar is het verbruikslijntje in mijn overzicht?
We willen dat de Mijn Simyo App zoveel mogelijk gelijk is aan de Mijn Simyo pagina zodat je alles makkelijk kunt vinden. Hierbij hebben we geprobeerd om het verbruikslijntje in de cirkel toe te voegen. Hierdoor werd het checken van je verbruik een stuk minder overzichtelijk.

is zonde van de nieuwe app. Die ogenschijnlijk kleine functionaliteit was rete-handig. Ik zie niet zo goed hoe Simyo dacht dat deze nieuwe app daadwerkelijk een verbetering is in gebruiksvriendelijkheid.
Bij de vorige versie van de Simyo-app kon ik snel mijn verbruik van die maand bekijken.
Helaas heb ik de app geupdate, want ik werd bij het installeren verplicht een beveiliging op mijn telefoon aan te brengen! Nu moet ik voor elk whatsppje e.d. eerst mijn pincode intypen. Vreselijk. En wat een bemoeienis met de beveiliging van mijn eigen telefoon. Dat de simyo-app beveiligd wordt met een wachtwoord of pincode kan ik nog begrijpen, hoewel jammer voor degenen die alleen even wilden weten wat de status van het verbruik was.

Ik ga mijn dochter waarschuwen dat ze deze app beslist niet moet updaten. De oude moet ze voor de zekerheid maar weghalen. Geluk voor haar dat ze de updates niet automatisch laat doen.
Met alle respect, maar je telefoon zonder toegangscode gebruiken is vrij stupide als je bedenkt hoeveel informatie erop staat en wat er mogelijk met die informatie kan worden gedaan als het in verkeerde handen terechtkomt.
Ik vind dit eenvoudig dat dit MIJN probleem is en niet de verantwoording van Simyo.

Bij de vorige versie van de Simyo-app kon ik snel mijn verbruik van die maand bekijken.
Helaas heb ik de app geupdate, want ik werd bij het installeren verplicht een beveiliging op mijn telefoon aan te brengen! Nu moet ik voor elk whatsppje e.d. eerst mijn pincode intypen. Vreselijk. En wat een bemoeienis met de beveiliging van mijn eigen telefoon. Dat de simyo-app beveiligd wordt met een wachtwoord of pincode kan ik nog begrijpen, hoewel jammer voor degenen die alleen even wilden weten wat de status van het verbruik was.

Ik ga mijn dochter waarschuwen dat ze deze app beslist niet moet updaten. De oude moet ze voor de zekerheid maar weghalen. Geluk voor haar dat ze de updates niet automatisch laat doen.
Met alle respect, maar je telefoon zonder toegangscode gebruiken is vrij stupide als je bedenkt hoeveel informatie erop staat en wat er mogelijk met die informatie kan worden gedaan als het in verkeerde handen terechtkomt.
Ik heb de Simyo app verwijderd en de oude terug gezet. Helaas blijven de toestel systeem instellingen dezelfde zodat ik nog steeds alleen met pincode de schermbeveiliging kan opheffen ipv vegen.
Badge +1
Nou, gezien de vele positieve reacties #sarcasme, vraag ik me af wat Simyo gaat doen. Zowel op het forum, als in de app store worden ze overspoeld met klachten en terecht. Privacy??? Laat ze de appmaker van de ING of Rabobank eens inschakelen. Als ik de Rabobank app open, toont hij mijn tegoed, niet meer of minder. Geen enkele informatie omtrent de gebruiker. Voor wijzigingen of andere info MOET je inloggen. Tweede punt is ook nog eens dat volgens mij de gebruiker bepaalt in welke mate hij privacy wil dmv een wachtwoord bij het aanzetten of ontgrendelen van je telefoon. Mooi dat je nu ineens van alles kan wijzigen in de app, maar zet dan alleen dat achter een eventueel wachtwoord. Lijkt me een stukje eigen verantwoordelijk van de telefoon gebruiker, niet van Simyo

Erik
Ik heb de Simyo app verwijderd en de oude terug gezet. Helaas blijven de toestel systeem instellingen dezelfde zodat ik nog steeds alleen met pincode de schermbeveiliging kan opheffen ipv vegen.

Ik deed hetzelfde, helaas zijn mijn toestel-instellingen ook niet terug te zetten.
Wie weet raad?
Waarschijnlijk de fabrieksinstellingen terug zetten, maar dan ben je alles van je toestel kwijt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Zoals jullie kunnen lezen in het eerste bericht in dit topic, doen we zeker wat met alle feedback die hierover binnenkomt. Wij waarderen het enorm dat jullie de moeite nemen om jullie tips en feedback met ons te delen. Om deze reden hebben we ook aangegeven dat we hiermee aan de slag gaan. Er is altijd een nieuwe update mogelijk waarin we weer andere opties kunnen toevoegen of oude opties terug kunnen laten komen. Of en hoe we dit precies gaan doen, is nog niet duidelijk. Om deze reden wil ik jullie geduld hierin vragen.

We doen ons best om jullie feedback zo snel mogelijk te verwerken.

@Marloesje en Dick de jong, het is helemaal niet makkelijk dat er nu ook een code op jullie telefoon is ingesteld. Sorry hiervoor. Willen jullie proberen om via Instellingen > Beveiliging > Schermbeveiliging > Uitzetten, dit aan te passen. Je kunt ook de ‘automatische schermbeveiliging’ op ‘nooit’ zetten. Laten jullie weten of dit geholpen heeft?

Groetjes,
Angela
Helaas, Ik dan de schermbeveiliging niet uitzetten. De optie pincode staat vast. ik kan alleen de tijd variëren van direct tot 30 minuten.
Badge
groot nadeel ik moet mijn dochter nu de code geven ander kan ze het verbruik niet meer inzien ( widget weg )
maar nu kan de dus ook abonnementen en bundels zelf veranderen,
dus eigenlijk is de app waardeloos geworden,
buiten wat geeft de widget voor gevoelige informatie weer, verbruik en wat er over is . dat is juist handig in een oog opslag zien of het gebruik aangepast moet worden
*blijft de keus over de puber dochter vertrouwen dat ze niets aanpast ( ww geven)
*of gokken dat ze niet over het verbruik heen gaat zij moet dit dan ook gokken (ww niet geven )
*terug naar het duurdere prepay ( duurder dus reden om over te stappen naar een andere provider )
*of naar een andere provider ( de meest waarschijnlijke keus )
op de S3 NEO van mijn dochter werkt de pincode inlog ook niet is niet in te geven en bij instellingen blijft de app maar zeuren dat het wachtwoord niet goed is, terwijl je er wel mee kunt inloggen,

kortom een grote miskleun deze app
geeft de mensen zelf de keus of ze de inlog/uitlog willen ( ww alleen voor aanpassingen )
Widget weer terug die wel werkt zonder dat je de gebruiker het ww moet geven
bij ING KUN JE OOK ZELF KIEZEN OF OF JE JE SALDO ZONDER INLOG ZICHTBAAR WIL MAKEN, voor meer informatie moet je wel inloggen natuurlijk en je hoeft het niet aan te zetten,

de groep ouders die jullie van dienst willen zijn met meerdere nummers jaag je met deze app juist weg dus !!!
of je moet nog een verbruiksmeter hebben Widget hebben voor kinderen

en ik zelf word er ook niet vrolijk van en overweeg een overstap met meerdere nummers
3 abonnementen en 3 prepay nummers

geeft jullie nu nog even het voordeel van de twijfel, en wacht op een betere app,
die hopelijk snel komt, want dit is brandhout,
Badge +1
Zitten jullie allemaal op 1 lijn bij Simyo vwb deze app? gisteren stuurde simyo nagenoeg aan iedereen die de app beoordeelde dezelfde reactie. Privacy en check het topic op het forum, terwijl Angela nu zegt dat men aan het kijken is hoe we alle input van de gebruikers alsnog kunnen gebruiken.

Ik denk dat het voor Simyo nu wel duidelijk is dat men niet tevreden is met deze update en dus zo snel mogelijk de widget terug wel en inderdaad, net zoals vele banken dit ook gewoon kunnen weergeven.

We wachten af.
Erik
Simyo kan het beste de oude app terugzetten en de nieuwe onder een andere naam uitbrengen in de Play store. Dan kan de nieuwe app verder worden ontwikkeld, echter de oude app blijft bruikbaar gedurende het ontwikkeltraject.
Badge
evt de oude app in een uitgekleden versie als keus erbij maar natuurlijk wel met de widget
noem het maar een kinder versie

deze versie maakt de ouders niet blij,
maar ook de meeste gewone gebruikers zijn er niet blij mee

en bij een test moet je misschien ook alle soorten gebruikers mee laten doen,
waarschijnlijk is dit niet gebeurt, anders vraag ik mij sterk af of er ook geluisterd is naar de gebruikers,
De oude app werkte helaas op meerdere punten beter. Ik gebruik de app of even snel mijn data of minuten te checken. Steeds opnieuw inloggen (zelfs met eigen code) is irritant. Een reden als 'veiligheid van persoonsgegevens' is niet voldoende. Met een goede code structuur is dit prima heel veilig te doen. Idem voor de widget!

Daarnaast zijn de 'verbruikslijntjes' die aangeven hoeveel minuten of mb's je deze maand nog hebt minder inzichtelijk dan de vorige. Bij de vorige app was meteen de verhouding tussen je verbruik en de resterende dagen van de maand helder. Nu moet ik zelf inschatten hoeveel ik nog over heb over hoeveel dagen. In de FAQ boven in de thread wordt zelfs genoemd "Hierdoor werd het checken van je verbruik een stuk minder overzichtelijk. ". Dus de app bouwers WISTEN dus de functionaliteit achteruit ging!

Een onnodige update waarbij niet als eerste gekeken is naar de wensen van de gebruikers. Jammer.
Ik vind het steeds opnieuw moeten inloggen ook wat overbodig. Wellicht kunnen jullie dat optioneel maken voor degenen die hun privacy zo belangrijk vinden? Wat ik nog veel vervelender vind is dat het streepje weg is. Ik gebruik soms dagenlang geen data, en dan een dag heel veel. Ik vond het altijd super handig om in één oogopslag te kunnen zien of ik nog wel 'op schema' zat. Ik heb natuurlijk geen zin om dat nu iedere keer uit te moeten rekenen. Zou heel fijn zijn als dit terug kon komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Normaal zou ik jullie in een algemene reactie bedanken voor jullie feedback (bij deze alsnog bedankt ;)) Er worden door een aantal van jullie specifieke vragen gesteld. Hierdoor heb ik besloten om jullie allemaal persoonlijk van een antwoord te voorzien. Ik hoop dat dit overzichtelijk blijft voor jullie :)

@Dick de Jong, hmm, wat vervelend dat dit niet mogelijk is om uit te zetten. Ik heb nog 1 andere optie voor je. Je kunt naar Instellingen > Beveiliging > Referenties wissen. Check hierna wel even of je de app nog kunt gebruiken en als dit kan, raad ik je aan om geen pincode in te stellen. Houd je mij weer op de hoogte?

@Kees p, bedankt voor het geven van jouw feedback. Hier hechten wij veel waarde aan. De app is natuurlijk voor jullie ontwikkeld en het is jammer dat dit nu niet aan ieders wensen voldoet. Helaas is het ook niet altijd mogelijk om iedereen een app te geven waar ze voor de volle 100% blij mee zijn. Hier doen we uiteraard wel ons best voor.

De punten die jij hier opgeeft zijn de meest voorkomende feedback punten die we hebben binnengekregen. Ik kan je nog niet vertellen of dit aangepast gaat worden maar we zijn hier wel druk over in gesprek. We houden je hiervan op de hoogte.

Je hoort wel een code in te kunnen stellen. Omdat je aangeeft dat dit niet lukt, wil ik je vragen om het account binnen de Simyo App te verwijderen. Je kunt hierna een nieuwe account aanmaken en hierna zou de pincode moeten werken. Wil je dit testen?

@ErikM1972, wij zitten zeker op 1 lijn! Ik ben namelijk degene die heeft gereageerd op alle reviews 😉 Het lastige daaraan is dat ik gebonden ben aan 350 tekens. Ik kan hier dus heel lastig een volledig antwoord geven.
Om deze reden heb ik kort aangegeven waarom een functie verwijderd is en vervolgens doorverwezen naar dit topic. Hier kan iedereen zien dat wij zeker iets gaan doen met alle feedback 🙂 Ik hoop dat je dit begrijpt.

@BellendeKakatoe & Eline_K, bedankt voor het delen van jullie mening en feedback. We nemen ook jullie input mee als verbeterpunten.

@MathijsNL, bij jou wil ik even inhaken op het volgende:

In de FAQ boven in de thread wordt zelfs genoemd "Hierdoor werd het checken van je verbruik een stuk minder overzichtelijk. ". Dus de app bouwers WISTEN dus de functionaliteit achteruit ging!

Ik ben bang dat je dit antwoord een beetje verkeerd hebt geïnterpreteerd. Wij hebben geprobeerd om het verbruikslijntje toe te voegen in de cirkel. Dit is juist hetgeen wat ervoor zou zorgen dat jouw verbruik inzien onoverzichtelijk werd. Hierdoor is het verbruikslijntje weggehaald.

Ook dit punt ligt op tafel en wordt besproken.

Iedereen nogmaals bedankt voor jullie feedback. Wij kunnen niet verbeteren zonder :)

Groetjes,
Angela
Met een kluitje in het riet sturen gaat het spreekwoord... Mijn conclusie is dat dit nog geruime tijd gaat duren en dat er weinig zicht is op verbetering. De oude app terugzetten - naast de nieuwe - zou een snelle en werkbare oplossing zijn. Helaas... Genoeg reden voor mij om me eens te gaan heroriënteren op alternatieve aanbieders.