.

Beantwoord

De LG D320 Optimus L70 Black is nu niet in de telefoonshop, wanneer is die er weer?

  • 25 August 2014
  • 4 reacties
  • 318 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Hoi.
De LG D320 Optimus L70 Black is tijdelijk uitverkocht. Welke geleerde weet bij benadering wanneer ongeveer dit type weer verkoopbaar is. 
icon

Beste antwoord door Dries 28 August 2014, 12:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Laat maar..... Kijk wel naar wat anders. Het heeft geen haast.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Renoster,

Ik heb je topic verplaatst naar het Mijn Simyo subforum. Hier kunnen andere gebruikers je vraag misschien makkelijker vinden :)

Mooi telefoontje hoor 🙂 Ik kan het voor je navragen, maar ik begrijp dat je op zoek gaat naar iets anders? Zodra ik het weer, zet ik het in dit topic!
Reputatie 4
Badge +7
Hoi Renoster,

Ik heb je topic verplaatst naar het Mijn Simyo subforum. Hier kunnen andere gebruikers je vraag misschien makkelijker vinden :)

Mooi telefoontje hoor 🙂 Ik kan het voor je navragen, maar ik begrijp dat je op zoek gaat naar iets anders? Zodra ik het weer, zet ik het in dit topic!


Hoeft niet joh. Heb al lang wat anders in m'n gedachten. Toch bedankt voor je bericht.
Reputatie 2
Badge +6
Hey Renoster,

Dat is jammer, want ik hoor net dat de telefoon eind deze week (uiterlijk morgen) weer in de telefoonshop is... Dan weet je dat in ieder geval 😉

Reageer