Misschien handig om dit gelijk te trekken.
Groetjes Ron
Dank voor het melden! 😃 Ik zal hiernaar kijken en het doorgeven aan degene die over de App gaat. Dank!
@ Groentjuh, denk ik ook!
Groetjes,
Jihane
Ik heb het even nagekeken voor de zekerheid en ik zie zelf gewoon een 24-uurs tijdnotatie staan, ook in de app. Doet me vermoeden dat je niet op de meest recente versie zit!
Kun je even controleren dat je app van ons helemaal up-to-date is?
Groetjes,
Bas
Gr Ron
Ik ben even langs de makers van de app geweest. Die geven aan dat dit een bekend probleem is dat bij sommige accounts voorkomt. Ze willen dit zo snel mogelijk gaan oplossen, ze zeggen er wel eerlijk bij dat ze niet weten of dit de hoogste prioriteit heeft op dit moment.
Wat ze ook aangaven is dat bij een deel van de klanten die dit ervaren, de oplossing kan zijn de instellingen in het toestel aan te passen. Mocht je toestel zelf dus ook de tijd weergeven per 12 uur in plaats van per 24 uur, dan zou deze instelling omzetten de oplossing kunnen zijn.
Groetjes,
Kevin
Bedankt voor je geduld, zodra we meer weten hierover dan laten we je het weten!
Groetjes,
Daisy
Mooie tekst bij de nieuwe update van de simyo app maar jammer dat ze dit niet hebben opgepakt
Hey Ron H,
Haha, fijn om te horen dat je tevreden bent met tekst bij appstore De zojuist uitgebrachte versie was een zeer grote update. Hier zaten hele grote prioriteiten tussen. Ik ben naar naar de app ontwikkelaars gegaan en dit is hen nog steeds bekend en zij willen het aan een update koppelen die wat kleiner is. Die staat wel op de planning
Groetjes,
Ouael
Jammer..... weer niet
Hoi RonH,
Niet het antwoord waar je op had gehoopt, dat is heel begrijpelijk. Onze collega's zijn druk aan de slag om de app zo optimaal mogelijk te laten werken!
Groetjes,
Tessanne
We wachten gewoon vrolijk op de volgende update
Hey Ron H,
Dank je wel voor je geduld! Ik heb nu een Samsung Galaxy S9+ en hiervoor een Google Nexus 6P en altijd de 24-uur notering gezien. Dus ik blijf dit gek vinden.
Groetjes,
Ouael
Na de update van gisteren is mijn probleem opgelost
Gr Ron
Hoi Ron,
Yesssss! Dat is fijn!
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.