Bij het afsluiten van een nieuw contract kan ik niet bij de akkoordknop komen. Hij verdwijnt onder de onderste balk. Wat te doen?:
Bladzijde 1 / 1
Hoi Josej,
Goed dat je het navraagt en leuk om te lezen dat je een nieuw contract met ons aangaat 🙂! Ik denk dat je te ver bent ingezoomd op de pagina. Je kunt uitzoomen door op CTRL+ - (min) te drukken.
Laat je me weten of dit heeft geholpen?
Groetjes, Tiury
Goed dat je het navraagt en leuk om te lezen dat je een nieuw contract met ons aangaat 🙂! Ik denk dat je te ver bent ingezoomd op de pagina. Je kunt uitzoomen door op CTRL+ - (min) te drukken.
Laat je me weten of dit heeft geholpen?
Groetjes, Tiury
Dag Tiury, ik probeerde het via de app op mijn iPad en iPhone, daar kan je niet in en uitzoomen. Ik keek er net weer op en ik zag dat mijn abonnement nog steeds op verlopen staat en dat de prijzen nu hoger zijn geworden. Dat is geen goede zaak! Hoe kunnen we dat nou oplossen?
Hoi Josej,
Het maak in wezen niet uit of je verlengt of niet, zeker als de prijzen hoger zijn dan je nu hebt. Als je niet verlengt, blijven de prijzen en voorwaarden zoals je ze nu hebt, maar is je abonnement maandelijks opzegbaar 🙂.
Wil je alsnog je abonnement verlengen, kun je dit dan het beste doen via Mijn Simyo op je computer.
Groetjes, Tiury
Het maak in wezen niet uit of je verlengt of niet, zeker als de prijzen hoger zijn dan je nu hebt. Als je niet verlengt, blijven de prijzen en voorwaarden zoals je ze nu hebt, maar is je abonnement maandelijks opzegbaar 🙂.
Wil je alsnog je abonnement verlengen, kun je dit dan het beste doen via Mijn Simyo op je computer.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.