Skip to main content
Hallo,



Ik heb gisteren via de vriendendeal en de link naar Mijn Simyo shop mijn zoon aangemeld voor een abonnement. Ik heb daar bevestiging van ontvangen en ook de proefbetaling is afgeschreven. Ik zie echter niets in het verkoop dashboard, heb ik iets niet goed gedaan?



mvg Martin OV
Hoi Martin OV, welkom op het Simyo forum!



Wat leuk om te lezen dat je al gebruik maakt van je shop :)



Wanneer een nieuwe klant die in jouw shop klant is geworden zijn of haar simkaart activeert, wordt deze pas zichtbaar in je dashboard.

Wil je het ons laten wanneer de nieuwe simkaart geactiveerd is? Dan checken we het.



Het is voor ons ook nog nieuw, dus klantervaringen zijn heel erg welkom 😉
Beste Ernst,



Bedankt voor je antwoord. We wachten de SIM -kaart af en ik laat het vervolg weten.

Fijne feestdagen al vast.



mvg Martin
Beste Ernst,



Bedankt voor je antwoord. We wachten de SIM -kaart af en ik laat het vervolg weten.

Fijne feestdagen al vast.



mvg Martin




Ik ben benieuwd!



Voor nu; ook fijne feestdagen 😃
Beste Ernst,



SIM-kaart inmiddels binnen en is geactiveerd en nummerbehoudomzetting is geregeld. M'n zoon gebruikt z'n simyo abonnement nu, maar er is niets te zien in de webshop.



mvg Martin
Beste Ernst,



SIM-kaart inmiddels binnen en is geactiveerd en nummerbehoudomzetting is geregeld. M'n zoon gebruikt z'n simyo abonnement nu, maar er is niets te zien in de webshop.



mvg Martin




Hoi Martin OV,



Dank je dat je je terugkoppeling gegevens hebt. Ik heb onze IT afdeling laten nazien op welke manier er besteld is. Ze kunnen namelijk zien via wat welke site de gegevens van je nieuwe aansluiting binnengekomen zijn bij ons.



Het is gebleken dat die gegevens via de reguliere bestelsite zijn binnengekomen bij ons, en niet via de shop van een klant.

Deze bestelling valt dus helaas niet onder de korting.



Ik vind het jammer je niet anders te kunnen berichten.
Beste Ernst,



Dit is een onaceptabel antwoord.Ik heb (zie start topic) direct aangegeven wat ik heb gedaan (wel degelijk via webshop aangemeld!) en of ik het goed heb gedaan. Dan moet ik van je wachten en melden wanneer de sim-kaart is geactiveerd en als ik dat dan laat weten ben ik te laat!!

Dat is zeer klantonvriendelijk! svp korting zoals bij deze actie is aangegeven alsnog toekennen !



mvg Martin
Hoi Martin OV,



Ik begrijp dat je teleurgesteld bent en ik wil graag uitleggen waarom je hebt moeten wachten.

Voordat de simkaart is geactiveerd, kunnen onze IT'ers niet alle informatie zien omtrent de bestelling. Helaas mag ik je verzoek niet toekennen :(



Ik vind het jammer je niet anders te kunnen berichten.

Reageer